Üye adı:Erool37
Kayıt tarihi:28 Ekim 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:26959
Üye puanı:10639
Takipçileri:809
Takip edilen:30
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Şubat 1985
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10861,95 Nakit puanı var
T. Puan:10861,95 Gram & Puan birleşimi
Başarı:496. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Borsada da iyi hacim vardi biraz buralarada kayar para sanki yıl sonu munasebeti ile 9.20 gormezmiyiz dolar beyde
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Eksik olma usta oda yeter napak :))
USTAMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()9.90 da yeter ustam pazarlık sünnettir
USTAMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ():)) sağlık olsun ne diyelim
Hay_Hacamat_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Bak gecen niyetlendim dolar lari bankadan almaya hatirliyormusun gidiyim aliyim elim deysin dedim alsaydim koyardim eve satmazdim unuturdum simdi 9.45 oldu hemen sattik :) bankada olunca olmuyor hemen sutluyoruz altin 80 lira iken hanima 5 bilezik aldim duruyor kendime 150 grm aldin 300 defa sattim aldim beklese daha fazla kar ederdim
Antidepresann için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Gecmis olsun abi insallah en kısa zamanda tersten kurtulursun
Peyzajcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Abi suan mı budurumda iken 60 bin zararmı var
Peyzajcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Dusecek derse al yukselecek derse sat gitsin :))
İKİ_KULAKLI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Niye ole diyorsun bak simdi dolar faiz inmeden kaci gordu 9.37 demi simdi 9.44 bi tepki gelmemis hakki bu mu olmaliydi hala ucuz galiba
heros için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Bekledin ucacak dedin dedin sattin mali simdide yerine koyamiyorsun kısmet böle birsey
Nevkar1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Gonderme yapiyorum surda yakacak dolar imizi mi var :)) sanki
İKİ_KULAKLI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Oda guzel fikir evet daha once yaptik ise yaradi :))
Antidepresann için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Yakinda dolar yakmaya dolar bozana yarim ekmek doner ve sac sakal tras bedava olmaya baslarmi acaba cuma cikisi dolar yakalim mi
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()fed/waller:
- enflasyonun geçici olup olmadığını anlamak için gelecek birkaç ay kritik önemde olacak
- enflasyon yüksek kalırsa fed'in daha hızlı hareket etmesi gerekebilir
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Memur gene sansli isci asgari ucretliden 2 kat fazla aliyor
Hay_Hacamat_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Develuasyon oldu resmen
Karakartal26 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Abi dolar duserken bisey dusmuyor tabi ama dolar artarken hersey artiyor ve artmaya devam edecek once gida fiyatlari sonra benzin mazot sonra dogalgaz nakliye sonra elektirik su bunlar bzi ilgilendiryor enflasyon dahada artacak
Karakartal26 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Suan kimse ne olacagini ben biliyorum diyemez dolar tahmini kimse yapamaz suan da
Avaz için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Faiz inince enflasyon inmez ama dolar artinca enflasyon artar simdi faiz indi daha cok enflasyon artacak ama bu kimsenin umrunda diil
Karakartal26 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()abd'de devam eden işsizlik başvuruları -122 bin ile 2.481.000 oldu