Üye adı:Erool37
Kayıt tarihi:28 Ekim 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:26959
Üye puanı:10639
Takipçileri:809
Takip edilen:30
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Şubat 1985
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10861,95 Nakit puanı var
T. Puan:10861,95 Gram & Puan birleşimi
Başarı:512. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Vadesi uzunlar beklesin ama treyd edenler 6.03 6.04 den alan karini alir ben uzun vade ixin ayirdima dokunmadan teryd ettigimle karimi alir cikarim
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()6.36 direnc var ordan satis gelebilir 6.20 yukarisi yapalidir önermem alim icin
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()7.70 den sattik kactan saticaktin :))
mehmet_şanlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Hala zarardamisin kardesim kar yazdi simdi vercekmisin karindan
mehmet_şanlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Bakalim faizler bu kadar yüksekken m. b nsil mudahale edecek dolar a reform paketleri hakkinda bilgisi olan varmi bu hafta aciklanacakti
Erool37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Bu hafta reform paketlerini aciklayacak orda bisey cikarmi bakacaz olamadi 100 baz puan mecbur faiz artacak
ChevronOmaha için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Simdi herkes demistik diyor zaten bi ben demedim
Erool37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()yorumu (4 gün önce) Cevap yaz
dolar da fincan kulp formasyonu calisacak gibi dunde bahsetmistim ilk etapda 7.60 sonra 7.80 e kadr gidebilir calismamasi icin 7.30 altinda kalmasi gerek
Bak kardesim ben 4 gun once dedim bunu size yardimci olmaya calisan insanlari üzmeyin
mehmet_şanlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Ben her zman 6.20 uzeri gumus pahalidir derim ve sepet yapin derim makul olan neyse o alinir derim kimseyede tepeden mal aldirmadim ole diyince uzuluyrum ben kimse terste kalmasin dikattli davransin diye ugrasiyorum ole sen 7.70bden sattim yukseliyor diyince üzldum
mehmet_şanlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()dolar 7.50 olacak neerden ogrendin diye millete yaziyordun biz 7.70 dedik simdi yan ciziyorsun az dusurt ol burda baska insanlarla ugrasma ayiptir
mehmet_şanlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Sende dolar yok varsa zaten bunlari yaziyordun simdi dolardayim bozdum 7.70 den zarardsyim diyorsun ayip ama yaptigin
mehmet_şanlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ():) sen beni coktan engelledin hatirladim seni ben yari altin gumus tl oldugunu soluyodun gumus ons 35 dolar diyordun 66 hocaya nabza gore serbet dedim diye engelledin ama uzaktan takip etdigine sevindim demekki goruslerime deger veriyorsun bide sen iddaliydi ben kimsenin akliyla is yapmam diye tartisiyordun az delikanli ol yeter
mehmet_şanlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Erool37 yorumu (2 saat önce) Cevap yaz
Yararimiz dokunduysa ne mutlu ama ben 7.70 den sattim dolar i altini gumusu satmam
Kardesim biz zaten bu fiyattan sattik nereye yukseldi gidecegi yer 7.87 en fazla carsamba persembe reform paketleri aciklanacak 7.25 e gelince sen karindan verecekmisin burda herkes gorusunu yazar sende 10 olcak dersin bunda özgursun
mehmet_şanlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Yararimiz dokunduysa ne mutlu ama ben 7.70 den sattim dolar i altini gumusu satmam
eda08 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Mart sonu sov baslar kardes dolar 7.24 olur yaz bi kenara :)) ama kalici olmaz gene bende sana hatirlatirim
ReLax_55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Cok sükür iyiyim dolar i sattim euro da keyfim gircir :)) ama sepet bosaldi reform paketleri aciklansin 10 yilliklarda dussun ons baslicak yukselmeye dolar duser kactan alsam geri diye dusunuyorum 7.20 olur mu
ReLax_55 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Relax :)) sakin ol dusmedi dyolarsa vardir bi bildikleri :))
ReLax_55 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()dolar cok sert yukseldi satis bolgesine geldi kuvvetli saticilar gelecektir ona gore dolar olan karini alabilir
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()çin Erool37 yorumu (2 hafta önce) Cevap yaz
Nacizane gorüsumdur sepet yapin dostlar altin gumus döviz hepsi suan makul seviyede ilk alimlarinizi gonul rahatligiyla yapin ama sepet yapin guzel vakitte guzel karlar alirsiniz su donem her zman ele gecmez bu firsattir net ama ac gozlu olmayin yeter
2 hafta once doviz alin 400 den altin alin hepsi cok ucuz dedik benle dalga gecenler oldu dislayk atanlar oldu ben bildigimden sasmam bunu hatirlatirim ben burdayim dedim cok sukurb
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()afta önce) Cevap yaz
Arkadaslar bakiyorum bazilari fed faiz artmam dedi bilmem ne hikaye anlatiyor faiz arttirmiyor ama tahvil artiyor kardesim abd tahvili artmasi dolar i ucuruyor cunku dunyanin en guvenli limani tahvilin 1.75 cikmasi dolari 7.80 e tasir yarin tahvil iner ons cikar oyun kurucu bunu cok iyi yapar ayakta uyursunuz dusen maldan korkulmaz yukselen maldan korkun bunu cözunce anlarsiniz arkadaslar tecrube herseydir
Evet arkadaslar biz yolumuza bakalim dolar alin dedik korkmayin dedik hedef verdik tuttu cok sukur cok laf yedik dislayk yedim ama sonuc kimseyi terste birakmadik ne dediyseko