Üye adı:Erool37
Kayıt tarihi:28 Ekim 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:26959
Üye puanı:10639
Takipçileri:809
Takip edilen:30
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Şubat 1985
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10861,95 Nakit puanı var
T. Puan:10861,95 Gram & Puan birleşimi
Başarı:509. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Haklilik payin yuksek ama beni tedirgin eden bu ing iliz ler neden bizim paramizla bu kadar ilgileniyor gecelik faizler veriyor swaplar la yeni myk aciklaniyor haberlere odaklanmam lazim kardesim konsuuruz
LosAnarquista60 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Kardesim estafurulah firsatlar bitmez gelir biyerden bineriz gene trene
mstaydin_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Bende aynen dedigin gibiydim ama ben simdi dusuk gordukce dayanamiyorrum :)) tepeden gidicekse buyursun gittsin biz dususte burdayiz :)
MORRO1453 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Saygi duyarim yorumlarini her zman dikkate alirim biliyosun
LosAnarquista60 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Tesekkurler saolun
Zeyce61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Tepe derken dolar da gapin yuzde ellisini almasi gerrektigini dusunuyorum 7.70 altina bi sekilde inmesini beklerim uzun kalmaz o ayri
LosAnarquista60 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Makara yapiyorum suan sadece izliyorum yuzde 30 sepet var altin dolar gumus yuzde 70 tl alim bekliyorum gumus 6.18 altin 418 420 dolar 7.48 7.50 ilk kademe sepetimi yaparim gelirse tabi bakicaz
Saldivler için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Gönul kirildi bikere :)))
Saldivler için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Ben cok dedim gecen ay dolar 6.90 ken alin sepet yapin altin 396 benle dalga gectiler disklayk attilar ozman bunlari hatirlaticam dedim belki simdi pisman olurlar dediklerine 1 kisiye bile yardimim dokunduysa bu bana yeter ben kimseyi terste birakmadim en azindan bazi abiler gibi yanar doner de diilim ozman nasil 6.90 dan saldirin derken simdi tam tersi tepeden almayin diyorum
Yalnız_Kartal için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()yorumu (3 hafta önce) Cevap yaz
Arkadaslar inatla söyluyorum devam da edicem 1680 fincan kulp tamamlayip yoluna devam edecek 16×× gelmeden yukselis beklememek gerekir endexler satis yiyecek balonlar bi sonecek sonra altin ons ucacak dolar da 7.86 lar olacak cok uzaklara gitmeyin 1 ay icersinde yasanacak olan bunlar endexlerdeki satistan gumuste etkilenir oda duzeltmesini yapar acele etmeyin derim
Ben daha ne diyim bi tesekkurr eden olursa sevinirz yoksada siz yeterki terste kalmayin
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Lutfen bu alt yoruma bi bakin
Erool37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Alt yorumu okuyun mutlaka
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()yorumu (3 hafta önce) Cevap yaz
Gene dislaklar basladi ama ben gordugumu söyluyorum kardeslerim tek derdim kimseyi terste birakmamakbben hic bisey ucacak kacacak demiyorum dolar 6.90 ucuz alin sepet yapin sterlin euro altin gumus sepet yapin dedim mart ayi sonu burdayim
Ben burdayim hatirlatirim dedim bu lafimi simdi kalkmislar 7.90 dan sunu yapin bunu yapin diyorlar
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()yorumu (3 hafta önce) Cevap yaz
Bizi hem yuksek faiz hemde yuksek icende birakmak istiyorlar kan emiciler doalrin ipini bir saliyor bir tutuyorlar goz dagi veriyorlar borsada satislar geliyor sicak para tahvillere gidiyor 8.5 dan dolar ini bozan karla geri alip gidiyor olan bzi oluyor bide enflasyonla ugrasiyoruz
Hey gidi gunler hey biz dedik hem yuksek faiz hem yuksek kur icinde kalacaz diye benle alay ettiler
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()1 ay once nasil 6.90 da birdaha yukselmes pskolojisi oturduysa millete dolar sattilar simdi bakiyosun tam tersi bide dusmez deniyor 8 den dolar suan alinmaz
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Hayirli olsun ağa
Mulayim42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Sakin olun buralardan ne gumusbne dolar alinmaz 6.20 gelmeden pahali ben terste beklrrim diyen alsin
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Gec bile kaldin cek kulagini :)
osman_d_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Ne demek maksat herkes haberdar olsun
Bal2kes için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Erool37 yorumu ()Fed/Powell:
- Tahvil faizlerinin artması, ekonomik görünüm iyileşmesine güvenin yansıması
- Çok yüksek enflasyon beklemiyoruz