Üye adı:erdal262626
Kayıt tarihi:28 Ocak 2020
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:14948
Üye puanı:1662
Takipçileri:833
Takip edilen:1
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:28 Gram altını var
Puan:176,03 Nakit puanı var
T. Puan:172833,074 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için erdal262626 yorumu ()Nasıl anlamadim. Iyi mi kötü mu dediniz
Hyt46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için erdal262626 yorumu ()Ben bile isctr ve soda maliyetim aşağıda olmasına rağmen endiseliyim. O yüzden çok dikkatli okunmalı. Borsada takip edilen ustalar bile borsa konusunda yorum yapamıyorlar.
Hyt46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için erdal262626 yorumu ()Bir önceki yükseğe çıkmadığı için diyorum zaten. cok Kazandırmaz anlamında diyorum. Hikayesi yok çünkü.
Hyt46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için erdal262626 yorumu ()Kapanışa bak. 113.000 üzeri bence olumlu. Ama hisseleri bilmiyorum.
Hyt46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için erdal262626 yorumu ()Swap ödememek için satabolirlet.
Hyt46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için erdal262626 yorumu ()Sadece o değil bist 100 deki 100 tane hisse var. Banka hisseleri yukarı ve ya aşağıya taşımaz. Etki eder ama her gün değil. Sanayi banka hisselerinin hepsi düştü. 100 tane hissesinin ortalaması alınıyor. 500hisseden 10 tanesi yükseldi.490 tanesi indi. 10 hissede spek hisse. Ama hisseler endeksi taşıyamadı yukarılara. Sonradan gelen yatırımcının eline verdiler. 83.000 de girenler bekliyor ve devamlı hisse alıyorlar galiba. Çünkü borsadan çıkan para dolar a gitmedi altını n yükselişi biliyorsunuz dünya ile ilgili. Iyi borsacılar yüzde 30 altin yüzde 70 hissede olurlar. Kolay kolay 2019 dan beri döviz tutmuyotlar elinde. Yapikrediden uzak dur
Hyt46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için erdal262626 yorumu ()Dow abi grafiğini atmıştı. Banka hisselerini bugün iyi vurdular aşağı. SUAN borsada destek direnç kalmadı.
Hyt46 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için erdal262626 yorumu ()Aman yarabbi. Sabır versin. En tepeden maliyetlenmissiniz. Spek hisselerde hiç ilgilenmedim.
miharbii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için erdal262626 yorumu ()Grafikleti ve yorumları okuyun. Hisse bazli düşündüğüm için endeksi hep takip etmiyorum.
miharbii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için erdal262626 yorumu ()Suan butun hisseler primli. Inan bilmiyorum. Endeksin duzeltmesini bekleyin derim. 3/1 soda var 6.20 maliyetli. 3/2 isctr 4.90 maliyetli. Benim için suan sıkıntı yok. Ama isctr de 8.42 görünce satarım. Soda 8.12 görünce satarım. Sabifliyimdir. Hisse önerisi veremem. Elindekini söyledim.
Adennn için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için erdal262626 yorumu ()3/2 isctr 4.90 maliyetli. 3/1 6.20 maliyetli soda var. Isctr de karlı olduğum için sıkıntı yok. Bir ara sise aldım 4.96 5.60 sattım. Dow abiyle beraber hareket ediyorum. Daha doğrusu onun yorumlarini okuyorum aklıma yatani yapiyorum. Borsa 87.000 iken girmiştim. 1 yıldır taşıyordum isctr hissesini. Al sat yapmam. Alırım uygun yerden beklerim. borsada al sat yapanın kazandığını gormedim.
miharbii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için erdal262626 yorumu ()Takip etmedigim bir kağıt. Ihlas hisselerinden uzağım. Daha doğrusu bist30 dışında hiçbir hisse ile ilgilenmedim.
miharbii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için erdal262626 yorumu ()Siz naptiniz. Ihlgm alabilirim demistin
Hyt46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için erdal262626 yorumu ()Aldığım bir şeyi hemen satmam. Donusu vok guzrl hissrsnin. Bir de dolar bazli oldugi icin.
Hyt46 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için erdal262626 yorumu ()Aldım son anda zaten 3 parça halinde aldım. temel abi gibi tek seferde almıyorum. Duruyor. Diğer hisselere göre iyi direndi.
Hyt46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için erdal262626 yorumu ()Bu ışte çok iyi. Ama uzun vadeci. Kısa vadeci değil.
Hyt46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için erdal262626 yorumu ()Senolkaan hocamın altin grafigi çok guzeldi. Incelemissindir.
Hyt46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için erdal262626 yorumu ()Zanetmiyorum. 6.20 kapanış olmazsa olur. Günlük al sat yapmadığı için. Ve bütün hisseler çok düştü. Ihlgm bile bist için uyardı. Yuksekten girilmez diye. Ben stop olmadim. En kotu kardan zarar
Hyt46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için erdal262626 yorumu ()Size de hayırlı olsun
Taplocu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için erdal262626 yorumu ()Isctr hissessinin 3/1 ini de 6.86 dan sabah bozdum.3/2 devam. Herhangi bir etkiniz yoktur. Kazancim da kaybımda tamamen bana aittir.
DOW için cevaplandı (yorumu göster)