Üye adı:enver12345
Kayıt tarihi:21 Ekim 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:51967
Üye puanı:4603
Takipçileri:1475
Takip edilen:37
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Muhasebe
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:11673,66 Nakit puanı var
T. Puan:11673,66 Gram & Puan birleşimi
Başarı:484. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()bu iyiydi :)
duru38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()çıakrsın inşallah bayram dönemlri Altın hep yukarı atmış az kaldı gene öle bi çıkış fırsatı verirse hepbirlkte parayı alır kaçarız :)
duru38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()allahın izniyle buluruz bitane paraya kıymak lazım yanlız ben önce 32 35 arası yeter diyodum şimdi 42 43 gözden çıkardım piyasaya bakınca almışkende az eli yüzü düzgünolsun diyon aracı neyse sizde gramlar duruyomu ne alemde elin :)
duru38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()ben alırsam ayaklarımı hiç kullanmıcam :DDD dermişim üşengeçlik kendi gitsin :D haha
duru38 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()altın lar bu ara şaka yapuıyo sorma :) ama toplayanlara güzel armağan suncak yakın zamanda buralardan alan kazanır ben rahatım 144 te bile alım var sıkıntı yok ortalama 142, 35 lerde tl de var arabanın parasınada dokunmadım :D daha ne olsun
duru38 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()tek ayak kullanmalısınız çift sakın kullanmayın kazalar ondan oluyomuş aman diyim alırsanız tek ayak sadece kullanın
duru38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()benmde gözüme çarptı yorumları ons düşünce altını öldüren cisnten çıkınca yukarı gidicek :) rahat olun buralrdan gramlar üzmez 144 aşası heryer iyidir hertürlü kar yazar
Egzotik_prens için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()yok ben kullancam ama ilerde oda kullanırsa kolaylık olsun kendm için isttmiyom :D yani :DDD öbürünüde sürüyomda üşeniyom :D debriyajdı vitesti :D amann kim uraşcak 2 tuşa bascan gitcek :DDD
duru38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()ilerde eşimde kullanma gereği duyarsa oto şart :) yoksa direk bırakmaz istanbulda :DD
duru38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()yok değildi manuel o bende oto arıyom :D ama otolar 40 45 arası :)
duru38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için enver12345 yorumu ()bist uçmuş kurlarda heycan aramaya gerek yok adamalr güzel oynuyo piyasayla :)
duru38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()hayırlısı bakalım :) yok bende almadım kenarda duruyo parası memlekete gidiyim gelyiim dediğin dönemlerde alırım denk gelirse temiz :) şuan pahalı herşey bitane 36, 500 buldum ama 2010 corsa orjinl işini görürse sen bak eyüpte tabi istanbuldaysan :) astra niyetlisiyim bakalım :) eşim arabayı busende almassam beni duman edicek :D
duru38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()bitanede ben bakıyom :D astra corsa farketmez :D
duru38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için enver12345 yorumu ()ben dün ufak parça aldım çıktım 10 kilo niyetim var ama birazdaha sabır:)
Mine55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için enver12345 yorumu ()düşüş potasındamı mine hanım beklemede kalmak mantıklıysa kalalım :)
Mine55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ():) sorma kaçırdık bidefa daha gelmiyo zaten dipler buralar biliyom aldımda gelirse ordanda yakalıyım diyom yanlarına hediyelik bırakcam :) diğerlerinin
zamanlama_manidar için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için enver12345 yorumu ()nasip kısmet deyip girişicem valla :)
SARIBOĞA için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için enver12345 yorumu ()1, 86 lara dokunursa 10 kilo alımı için tetikyeyiz hocam :)
SARIBOĞA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()hayrını görün
elifbilgemm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()kardeşim gümüş konusunda sıkı takip et alım yaptı yerlerden kendisi 20 kilo alyıosa sen riskten korkuosan 10 kilo al :) bak nasıl kazanıon
DİSCUS için cevaplandı (yorumu göster)