Üye adı:enver12345
Kayıt tarihi:21 Ekim 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:51967
Üye puanı:4603
Takipçileri:1475
Takip edilen:37
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Muhasebe
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:11673,66 Nakit puanı var
T. Puan:11673,66 Gram & Puan birleşimi
Başarı:461. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()kanka inadım inat 144 görürsem alırım targette yoksa yok :D gitsin nere giderse D: sen alcaksan al baane :d sora bana deme sen aldırtmadn :D ben aldırtıyom alcaksan al deyom :D
Balalı06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()enflasyon yüksek geldi ondan çıkıyo anca fiyatladı :D
Balalı06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()usta bist baskı unsuru olmaya başladı dikkatini çekiyodur umarım onuda değerlendir derim :) saygılar
The_Makine için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()BİST Eski enerjisini toplama gaytreti içinde inatlaşma başladı bence artık dolar için:) bist inatlaşması
zamanlama_manidar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ():D ben sıcak bir arkadaşımdır her daim yoruma açığım :D eyvallah dostum bekliyorum Altın gümüş hastasıyım ben :) dolar alıcaklar için yorumlarım çok sağlam tutmaz bu arada ytd :) ama sağlam duruyo dirençli 50 bantta durduğu sürece 60 a dokunma olasılığı yüksek gibi55 üstü bence olumlu
edinçer için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()gene 58 59 a yapışır dolar bence durmaz buralarda 57 56 alınabilr aslında aaa dolar yorumu yaptım :D inanamıorum :D
Öykü7778 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()muhakkak öle gibi :)
Öykü7778 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()Her geçen gün :D oldu mu üstad :D
zamanlama_manidar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()biste göre şekil alcak havası var :)
Candeniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()aynen :Dbezdiricilik :D bişekilde korku salmak piyasaya
Öykü7778 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()hayırlısı nasip :)
Forwet için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()usta 145 te dengelediler bunu aşağı inmememeye yemini var:D
zamanlama_manidar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ():d KADER Bİzide ağlarına alsın napak :D 145 ten aşağı inmedi inerde 144 felan gelirse sağlam tutucam kolundan o kesinleşti bende :)
zamanlama_manidar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()gene bi habermi geldi ons çıldırık oldu :D
zamanlama_manidar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()o gün sizi tebfrik etmiştim hatırladım kadarıyla zirvedeydi düşmeye başlamak üzereyken gönderdiniz :) zamanlama en iyisiydi
Forwet için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()evet efsane aldılar :d
zamanlama_manidar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()terste kalanlar ordan yakalananlar kaçabilir o ayrı :) ama düşürmezler okadar o beklenti şuan oluştu herkezde düşşsede ordan komple alım yapsak kafası yaşıyoruz dolar da :) ben değil tabi almam genede :) sevmiyorum oraya düşerse deli alıcı bulur kendine gene
kurba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()okadar indirmezler oralarda çok alıcı buluyo kendine 3, 38 3, 39 3, 40 ta alanlar satmazlar ellerindeki dolar ı bence engüzel atışı onlar yaptı :)
kurba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()en mantıklısı o zaten makul yerden alınırsa gbp yle uraşan yok en azından:D
transporter19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()veri var sanırım birazdan bizim enflasyon olayınıda fiyatlamadı asnırım yukarı gider birazdaha bana öle geliyo
DOKTOR42 için cevaplandı (yorumu göster)