Üye adı:enjöy
Kayıt tarihi:15 Ekim 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4834
Üye puanı:684
Takipçileri:264
Takip edilen:8
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için enjöy yorumu ()27 kasımın önemi ne burda konuşulmaya başlandı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için enjöy yorumu ()ne var o gün
007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için enjöy yorumu ()grafik paylaşan arkadaşlara sesleniyorum nasıl yapıyorsunuz bunu ben herhangi bir tuş göremedim bunun için
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için enjöy yorumu ()hepsine talibiz hocam :)
Traderizm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için enjöy yorumu ()saygılar hocam
Traderizm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için enjöy yorumu ()dostum bu hedef sağlam mı bende 391x ler görünüyordu burdan mı satış verelim saygılar
_SOSYOLOG_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için enjöy yorumu ()est. hocam senin ilmine ben nasıl yorum yaparım asıl senden bekliyoruz ne zman satalım bunları.
Traderizm için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için enjöy yorumu ()dostum dün bugün için verilerden sonra dolar hızlıca düşer sebebini açıklarım demiştiniz. verilerden sonra dolar yükseldi bunun da bir sebebi var mı :)
Traderizm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için enjöy yorumu ()söylemem :)
Selgök için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için enjöy yorumu ()saatlikte destek üzerinde kalan dolar da son olarak saat 20 kapanışı önemli olacaktır. buradan destek alırsa ilk direnç 38940(zayıf direnç) sonrada 392 lere gider bunu ne zaman yapar bilmiyorum :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için enjöy yorumu ()sana yok :))
YigiTR35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için enjöy yorumu ()seni sevmeye başlıyorum :)
şehzade_can79 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için enjöy yorumu ()çok fazla gösterge var önümde kafam karışıyor. bir gösterge 3872 en yüksek gösterdi diğeri devam edebilir diyor. bir diğeri de dinlenmesi lazım diyor bakalım ne olacak
ilkhan34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için enjöy yorumu ()38672 üstünde durursa 3894 ilk durak zannımca sonrasına bakarız
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için enjöy yorumu ()sıkıtı yok tekrar alırsın
ilkhan34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için enjöy yorumu ()dolar 30 dakikalıklarda direnç üstünde kaldı eğer saaatlikte burada kalırsa yukarı gidebilir
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için enjöy yorumu ()dirençte şuan satış lazım kırarsa 390 lar
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için enjöy yorumu ()bugün için benim en yüksek seviye beklentim 3872 dir. ama ne olur bilinmez tabii
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için enjöy yorumu ()dolar 390 mı gidiyor bugün
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için enjöy yorumu ()tfx satış yapmıyor bende aynı sorunu olan var mı