Üye adı:Engzm
Kayıt tarihi:22 Aralık 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:8248
Üye puanı:2034
Takipçileri:61
Takip edilen:4
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
no gaın no love
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Engzm yorumu ()Var abi emir
The_hacim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Engzm yorumu ()Abi uzun vade ama hızlı yükseliş olursa duruma göre al sat yapabilirim. Bu arada binance de gümüşün vadelisi var mıydı
The_hacim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Engzm yorumu ()Abi destekbanktan aldım bu sabah gümüş
The_hacim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Engzm yorumu ()Yarın bakayım abi
The_hacim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Engzm yorumu ()Abi Şikayetvardan baktım da aynı sorunu yaşayan sadece ben değilim. Ayrıca çoğu kişi de farklı sıkıntılar yaşamış. O yüzden daha uğraşmam bunla :) başka banka bakacağız
The_hacim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Engzm yorumu ()Bence bunlar benim tipi beğenmedi:)
The_hacim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Engzm yorumu ()Telefon değil bence abi ama bakarız
The_hacim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Engzm yorumu ()Kimlik taramadan sonra veriyor abi
The_hacim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Engzm yorumu ()İş güç uğraşıyoruz pek vaktimiz olmuyor. Oğlanın selamı var sana :)
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Engzm yorumu ()Abi dünya katılım da sıkıntı var galiba kayıt yapamadım bir türlü. Hata verdi hep
The_hacim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Engzm yorumu ()binance ye gümüşte mi eklendi abi
The_hacim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Engzm yorumu ()Banka olarak eskiden Kuveyt Türk kullanıyordum o zamanlar özel kur vardi ama. Şuan bakıyorum 3 tl makas var
Yusufkenan_61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Engzm yorumu ()Baya oldu abi işlem açmayalı. Geçen yine gireyim dedim vadeliye binance TR den para atarken 48 saat bekleme süresi olduğunu gördüm vazgeçtim
The_hacim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Engzm yorumu ()Abi spota bir şey diyemem ama ordan vadeli kesinlikle alınmaz Altın . Kafalarına göre iğne atıyorlar
The_hacim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Engzm yorumu ()Biz alt düzeyiz dimi hocam:)
iskenderince12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Engzm yorumu ()Destekbank var ben de ama kayıt yapamadım kimlik kısmında hata verdi . Ordan kurlara bakıyorum makas yok denecek kadar az. Ancak ne kadar güvenilir olduğu tartışılır onun da
mentino46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Engzm yorumu ()İndirdim abi uygulamayı yarın kayıt yaparım artık
The_hacim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Engzm yorumu ()Dünya katılım iyiymiş gündüz bakayım bir de onun makasına. Şuan bile iyi diğerlerine göre
Yusufkenan_61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Engzm yorumu ()Eyvallah hocam metaTrader 5 bakayım
iskenderince12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Engzm yorumu ()Hayırlı akşamlar abi hoşbulduk nasılsın
The_hacim için cevaplandı (yorumu göster)