Üye adı:Engozdmr
Kayıt tarihi:11 Aralık 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1784
Üye puanı:198
Takipçileri:7
Takip edilen:3
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()benımde.. ama işte hergün büyüyor zarar
halevedat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()şimdi kur baskılanıyor bizim 3. 5 lerde bomamızı beklıyolarki yerine daha sattıklarının daha aşşagısına koyacaklar güzel sistem
halevedat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()görmezz. boşa bekliyoruz 3. 9 dan dolar mı alınırr bizimkide akıl
memurx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()kale yıkıldı. bittik buraya kadarmış
goeear için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()bu grafık ne anlatıo onu bilen anlatsın hele bi
Zimilo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()hocam anlamadımda sorayım dedım 3. 70 ler üstü olup sonra mı düşüş ihtimali var?
Umtce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()nerde okudunuz bu haberi
ayguci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()3 e gidermi
Adolf35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()satalımmı 6 bin zararla
Adolf35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()bozuyorum 6 bin zararla. bu iş ciddi gidişat sakat. 3 e inecek heralde
Tayfun63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()en son haber bize başlık atmış. battılar demiş
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ():))harebiden haber yapmışlar yaa. rezil oldukk
Zengin_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()piyasada dolar ı artırabılecek haber yok. trump aşşağı trump yukarı oluyordu ocak 20 ye kadar. beklentilerle buyuk oynaklıklr olmuştu göreve geldi duruldu herşey. kısacası hikaye yoksa dolarda artışta yok. uzuun bi zaman bekleyeceğiz galiba hemde bayağı uzun
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()niye veriyor sebep ne. eğer öyleyse mayısa kadar 3. 53 aşşağısı olmaması lazım neticede bu adamlar derki kardeşim bize sözde kıyak yaptın 3. 53 ten sattın şimdi kur 3. 30 niye fazla paraya verdin bize..
Mustafa_eren için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()bence cok iyi enaından şöyle düşün bugun 3. 58 den alıp 3. 8 e cekmek mantıklı ama yarın örn. 3. 30dan alıp 3. 67 ye cekmekte var işin ucunda
selimzr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()valla kardeşim alma bence bugun alırsın 3. 8 e düşer10 gun sonra bi bakarsın o bile boşa gider dedikleri gibi cıkarken gir bence dibi var daha galiba bunun. ben yaptım ama yapmasam daha iyiymiş diyorum şimdi
selimzr için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()gidişat 3. 20 lere doğru görünüyor. yok madem okadar mudahele imkanımız vardı niye 4 ü bekledik zamanında niye yapmadılar bunu. bakın biz 4 e cıkmıştı ama aşşağı indirdik demek içinmi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()kardeşim sakıncası yoksa kaç k girdin full 3. 88 den
escobar07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()dolar çok zayıf. gidişat hiç iyi görünmüyor
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()Sen ne anlatıyorsun dayıı!
Gandalf® için cevaplandı (yorumu göster)