Üye adı:Engozdmr
Kayıt tarihi:11 Aralık 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1784
Üye puanı:198
Takipçileri:7
Takip edilen:3
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()bu sevıyeden iyi cesaret değilmi. ben kara kara 3. 8 gelsede zararsız cıksam dıyorum:)
Düşmez için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()usta mrb. 3. 8 terte belemedeyım ne dıyosun salarmı daha fazla satalımmı
Zamarro_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()3. 86 hedef demışsın nezaman için gecerlı. 15 mart a kadarmı gelır gelırsetabi usta
Usdtry_paşa44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()yarın verıler kacta 13. 30 da yazıyor 16. 30 aynı verı için yanda. eger 13. 30 sa cuma saatıne denk gelıyor yandık
fikom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()bıttımı cıkış fıkomm. sat de satalım yenı dayı sensın artıkk:)
fikom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()ınsanın ınanası gelıyor be:))kulağa hoş geldı bende 3. 86 dan gırmıştım
ecel_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()aşsın senı bulup adreseteslım yollayacağım:))
Usdtry_paşa44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()paşa kur 3. 8 i aşarmı. aşar dersen sana elektronık sıgara hedıye edıcem:))
Usdtry_paşa44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()yazmazz. yuzde 50 si 3. 8lerden terso sıtenın
ecel_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()ohal 3 ay daha uzatılacakmış. dolar duşuyor ama
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()fikoo salıyor bu fikooo neler oluyorrr
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()yanı cuma 3. 80 olursa p. tesı fed oncesı bıraz daha artış olabılırmı yoksa yarın tepemı 3. 8 gorurse
Düşmez için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()3. 80 de kar beklemeden cıkmakmı mantıklı yoksa ustu varmı. bukadar beklemişken bı corba parası verırmı bıze acaba
Düşmez için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()fikoo gazmı bıttı durdu bu
fikom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()bekir abı gunaydın. 3. 8 ler varmı bugun abı. birde zarardan cıkarsa yanı 3. 8 ustunu görürse sence cıkmakmı mantıklı yoksa kar yazmasını beklemekmi
bekbe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()senı duydu bıraz kıpırdadı abi sanki:)
ÇÖL__ASLANI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()yok usta ya al sat yapamıyoruz tepeden gırmışız. kapanasıkışmış kurtulmaya calısıyoru tam olacak derken başa sarıyor. 3. 8 gelırmı ne dersın
KaRaKuVVeT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()inş diyelim vala bidaha burda 3. 8 görmeden 3. 6 gelırse ben ıntıhar dırekk
KaRaKuVVeT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()acıktır da aşşağı acık heralde yönn
KaRaKuVVeT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Engozdmr yorumu ()Bugun gelmez heralde dimi 3. 8 ler
Usdtry_paşa44 için cevaplandı (yorumu göster)