Üye adı:EnGeLLi
Kayıt tarihi:6 Ocak 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4662
Üye puanı:250
Takipçileri:76
Takip edilen:66
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:13078,86 Nakit puanı var
T. Puan:13078,86 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()Gül Batur geliyor
Yoksul_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()sabah aldıklarımı kar ile sattım.
tekrar bir parça aldım. inşallah kar geliyor.
bu durumlar tamamen kısa al satlar için fırsat.
kucuk kucuk parçalı al sat yapıyorum. cunkı bunun tersıde gelebilir. yanı sert bir düşüş beklenıyor.
tdy
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()gram 360 demiştim... geleek.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()@NeT42 abim gram alımı ile ilgili bir haber versen ? Seni bekliyoruz
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()356
Şimdi ful TL de bekliyorum ve izliycem
üçüz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()Satış oldu çok şükür. Bugün 770tl karımız oldu. Bereket versin
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()Teşekkür ederim
Az olsun benim olsun inşallah
Çokta gözüm yok
KA23 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()Elimde bir parça gram var.
356 sat emir verdim bekliyorum valla. Satsa diye.
KA23 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()Beklentiniz nedir
KA23 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()Öyle bir beklentim var açıkçası ama ben daha fazla risk almak istemiyorum.
Şöyle bir felsefem var. Az olsun benim olsun.
Aza kanaat etmeyen çoğu bulamaz. Sadece artıyla hareket etmek istemiyorum. Tercih senin
Qkapo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()Satış emir girdim
Qkapo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()tfx 356 sat emir verdim bekliyor. Satış
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()Daha gelmedi valla
Yakisikli1234 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()358'den satmak için.
360 gelmesi lazım
Yakisikli1234 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()ABD kaçta açılış
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()358 olsa
356 satış gelir
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()ABD kaçta açar
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()356 sat emir verdim bekliyorum inşallah gelir ya
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()Bende korkuyorum
asision için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()@NeT42
Abi hoşgeldin elimde son parça Gram altın kaldı. tfx 356 sat emir verdim gelir mi zarar etmeden. Yoksa düşükten TL ye geçim mi.?
NeT42 için cevaplandı (yorumu göster)