Üye adı:EnGeLLi
Kayıt tarihi:6 Ocak 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4662
Üye puanı:250
Takipçileri:76
Takip edilen:66
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:13078,86 Nakit puanı var
T. Puan:13078,86 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()İnş abi teşekkür ederim
Onursallls için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()Ful TL deyim
1500tl zarar kaldı @Onursallls abi
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()Daha önce de olduğu gibi 400cü grubu vardı. 392'den döndü ve millet terste kaldığı için çok ağladı.
Arkadaşlar az ile yetinmeyi bilen kazanıyor.
Daha düne kadar bu rakamlar gelsede zarardan kurtulayım diyenler şimdi kar olsunda satayım diye bekliyor.
Ytd
Bol kazançlar
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()Bir parça 386'dan gitti
387 inş gelir
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()dolar çıkmadan
Gram git gel yapr yerinde
Dolar destek olsa 390'ı geçmişti
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()390 gelir mi?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()dolar çıkmadımı gram bundan daha çıkmaz
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()390 beklerduk düşüş başladı
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()390 geliyor mu
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()@Onursallls
Allah razı olsun abi
Onursallls için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()İnş abi. 387'den satış bekliyorum. İnş. Zararımın yarısını çıkarırım.
Zararım bitti mi. Artık bankadan almam. Fiziki alım yapar yada nasip olursa ev alıcam inş
Onursallls için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()@Onursallls
Bu hafta bakalım gram kaç gelir
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()3.77'den aldığım gümüş 3.95'ten satılmış
Gram şaşırtı ons uçmuş dolar yüzünden yerinde sayıyor şimdi 390'larda olmalıydı gram
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()Ons çıktıda gram niye yerinde
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()Vergi dahil nasıl 383
goldcashmann için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()@Onursallls
Onur abi yeni hafta için daha bir yorum yapmadın. Beklenti ne abi
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()Önümüzdeki hafta içi inş düşüş gelmez.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()İnş kalır burda
Dolarda destek çıksa 390 gelir
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()@Onursallls
Onur abi
4 ay önce bir arkadaş gram almıştı. Soruyor. Ben şimdi satarken kesinti yapacaklar mi. ? Bilmiyorum dedim abilere sorayım
Onursallls için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için EnGeLLi yorumu ()Selamlar arkadaşlar
Vergi kesintisi. Alınca mi , satınca mi oluyor.?