ALTIN ONS

$1282.0700

Güncel: 11:53:56

USD/TL

6.0777

11:54:00

EUR/TL

6.7988

11:54:00

PARİTE

1.1187

11:54:01

STERLİN

7.7060

11:53:56

GÜMÜŞ

2.8497

11:50:12

XAG

14.5545

11:50:12
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1187 11:54:02
EUR 6.7988 11:54:02
USD 6.0777 11:54:02
ALTIN ONS $1282.0700 11:54:02

Profil sayfası: enesil

Üyelik Bilgileri

Üye adı:enesil

Kayıt tarihi:09 Mayıs 2018

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:3591

Üye puanı:817

Takipçileri:351

Takip edilen:6

Baktığı sayfa:Dolar yorumları ve güncel fiyatları (18.4.2019 17:59:20)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Erkek

Doğum tarihi:05 Eylül 1984

Meslek:Muhasebe

Yaşadığı yer:İstanbul

Kişisel Görüş ve Yorumları

Burada yazdıklarım sadece beni ve ortağım Dr. Watson'ı bağlar. :D

"Bir şeyi saklamanın en iyi yolu onu herkesin görebileceği bir yere koymaktır."

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Euro Dolar Paritesi için enesil yorumu ()

Çok yok Allaha şükür. Az bişe var onu da kısa sürede bitiriyorum inşallah.

Effsane için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Euro Dolar Paritesi için enesil yorumu ()

Dert etme Euro bu ne zaman sabit kalmış. Bi aşağı bi yukarı.
Döner elbet

Effsane için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Euro Dolar Paritesi için enesil yorumu ()

Az kaldı çözecem bütün Avrupayı :))
Sen bana niye uydun ki ah kuzum yaa :) Ons ons devam etseydin Euro nerden çıktı.

Effsane için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Euro Dolar Paritesi için enesil yorumu ()

Et valla hocam böyle güzel kafa rahat :) Dünya varmış diyorum.
Taşındık taşınmasına da kıl tüy hala uğraşıyorum. Az kaldı bakalım sen nasılsın

ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Euro Dolar Paritesi için enesil yorumu ()

Unutmak mümkün mü ablacım seni :) @__Dersimli__
Ama hakket zor işlermiş hala uğraşıyorum :)
@Effsane Nabersin?

__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için enesil yorumu ()

Buyur hocam :)

AuRaTio için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Euro Dolar Paritesi için enesil yorumu ()

Siz de Eyüplüsünüz demek :) Ya da yakın semtler. Eyüp candır, güzeldir...

mor_filika için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Euro Dolar Paritesi için enesil yorumu ()

Olur içinden nasıl geçiyosa :)

__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Euro Dolar Paritesi için enesil yorumu ()

Kendimi bildim bileli Eyüplüyüm ablacan. Yine ordan çok şükür

__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Euro Dolar Paritesi için enesil yorumu ()

Sağolasın apla gurban. Başımla beraber :)

__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Euro Dolar Paritesi için enesil yorumu ()

Hahahaha. Hanım duymasın hocam bak yanlış anlar :D:D:D

__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Euro Dolar Paritesi için enesil yorumu ()

Sağolun hocam çok teşekkür ederim. Darısı tüm olmayanların başına diyeyim.
@Peeerless Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için.

Dolmuyor için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Euro Dolar Paritesi için enesil yorumu ()

Çok teşekkür ederim. Buralardan kopabileceğimi sanmıyorum. Bakalım ufak ufak bişeyler yaparım gibime geliyor. Kur zehri damarlara işledi bi kere :p

Peeerless için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Euro Dolar Paritesi için enesil yorumu ()

Allah gönlüne göre tez zamanda nasip etsin hocam. O tersler de bi gün düze çıkar elbet.

ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Euro Dolar Paritesi için enesil yorumu ()

Yazarım hocam teşekkür ederim :)

ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Euro Dolar Paritesi için enesil yorumu ()

Teşekkür ederim aplacan. Ben de sevindim zira kiradaydım. Bu anı kolladım hep :) Tam zamanı gibi geldi alayım dedim.
eskisi gibi takip edebileceğimi sanmıyorum piyasayı ama arada bişiler çızıktırırım. Senin öngörülerine göre de ufak ufak attırabildiklerimle al sat yaparım artıkın :)

__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Euro Dolar Paritesi için enesil yorumu ()

Teşekkür ederim sağolun :)

Zorbey09 için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Euro Dolar Paritesi için enesil yorumu ()

Hayırlı bereketli olsun abla.
Ben ev alıyorum inşallah. Tüm varlıklardan TL ye geçtim. O da gidici :)
Artık çekirdekçi modunda olacağım bi süre

__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Euro Dolar Paritesi için enesil yorumu ()

Haberlere yansıyan olumsuz bir durum yok şükür abla. umarım olmaz da.

__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Euro Dolar Paritesi için enesil yorumu ()

Marmaris açıkları 5,1 olarak açıklandığını belirteyim ve sizin vasıtanızla depremi yaşayan herkese ve Antalyadaki dostalara da hortum sebebiyle geçmiş olsun dileklerimi ileteyim. Allah daha beterlerinden korusun.

Battım_BEN için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için enesil yorumu ()

Aynen abla. Paritenin de artık yükseliş zamanı geldi. Ah bu draghi yok mu :O

__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için enesil yorumu ()

Hayırlı bereketli olsun. 1,1310 gelirse ben de alırım demiştim ama kaçırmışım ekranda değildim. Nasip tekrar gelirse alırım oralardan ben de son parçayı

__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Euro Dolar Paritesi için enesil yorumu ()

enesil dinlemede :)

__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için enesil yorumu ()

Tfx in makas aralıkları bana hiçbir zaman sağlam bir indikatör olarak gelmedi :D
Evet düşüş olabilirdi ve oldu ama bu tfx in makası yüzünden oldu deme bana :))

Effsane için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için enesil yorumu ()

Tamam :) Dikkate aldım :D

ironstone için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için enesil yorumu ()

Öyle bi derdim yok inan. Paritenin düzeltmeye başladığı yer ile kıyasla bak görürsün :)

Effsane için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için enesil yorumu ()

5,33 demek istemiş olabilir misin acaba :)

ironstone için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için enesil yorumu ()

Bu tabloyu ben bi yerde gördüm (eur/usd) :) Ona kıyaslarsak 1248 de var 1235 de mümkün yani :D

Effsane için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Euro Dolar Paritesi için enesil yorumu ()

Ben pek bakmıyorum oraya ama @Effsane nin takibinde abla.

__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için enesil yorumu ()

Nasılsın aplacan; )
@Effsane Hatırlattığın iyi oldu. Draghi seni hiç unutmıycam :))

__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Euro Dolar Paritesi için enesil yorumu ()

İndirme oralar tehlikeli sular. 1,1410 u kırdık uğraşıyoz 1,1310 kırarsak toparlayamayız daha ben diyim :)

ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Euro Dolar Paritesi için enesil yorumu ()

Bu gün gülmese de Bi gün güler :)
4h da bollinger median 1,1371 de onu zorluyo. Orayı aşabilirsek 1,14 gelir. Tekrar aşağı yönelirse yine 1,1340-1,1330 ve aşağıda 1,1310 ları konuşuruz. Bi el atın atlatalım şurdan :)

Peeerless için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için enesil yorumu ()

Orası da doğru ama salt ekonomi konuşmaları da çok sıkıcı olurdu. Mesela biz de şu an muhabbet ediyoruz :) Fena mı?

Muc için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için enesil yorumu ()

Çok yanlış geldin hocam sen :) Burası ekonomik fikir paylaşım sayfası. Ama tabi istediğin yorumu yapabilirsin hakaret vs içermedikçe. :)

Muc için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için enesil yorumu ()

Evet adminin bu konuda maşallahı var. :)

Fafma0616 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için enesil yorumu ()

Daha önce çok gördük bu tarz şeylar ondandır. :)

Fafma0616 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için enesil yorumu ()

Bayan değilsin, kadınsın demek istedi herhal :p

Fafma0616 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için enesil yorumu ()

Hocam şansını çok zorluyon bak diyim sana :)))
15 dk lıktaki obo dediğim 15 dakikalık grafikteki obo formasyonudur. Grafiği açar 15 dk seçersiniz. orada bulunan formasyon obo formasyonu idi. Hedefi de 34 tü zaten size söylediğimde formasyon tamamlanmış ve hedefi de gelmişti.
lütfen :))

Baba67 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için enesil yorumu ()

Dediğinize harfiyen katılıyorum. Ama bilmeyenler yüzünden ispatı olan bir şeyi yalanlamak da size birşey kazandırmaz, aksine kaybedersiniz. Siz yine de kimseyi dinlemeyin tabi ki. Eğer teknik analiz bilginiz yoksa kendi yöntemlerinizle al sat yapmaya devam edin. Birilerini dinlemekten daha iyi bir yoldur zira. Kaybederseniz de kendi kararımdı kendi analizimdi dersiniz başınız ağrımaz. Bol kazançlar olsun :)

Baba67 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için enesil yorumu ()

Belli ki obo ya da herhangi bir formasyon hakkında bilginiz yok. Sitedeki bilgisizi asılsız yorum yapan ve hedef gösterenler yüzünden siz de bilmediğiniz birşeye düşman olmuşsunuz ve inkar ediyosunuz. Kendiniz bilirsiniz hocam ama obo tobo mobo kobo boş değil yani bilin istedim :)

Baba67 için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...

Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Üyelerimizin yazdıkları yorum ve mesajlar Altin.in'in kulllanımına ait olup üyeliklerin iptali durumunda dahi yorumların silinip silinmemesi site yönetiminin inisiyatifindedir. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.