Üye adı:emreozdes
Kayıt tarihi:15 Ocak 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:136
Üye puanı:7
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için emreozdes yorumu ()Ben 5.40 görürsem satar vadeye koyarım zararin neresinden dönersem kârdır derim gibime geliyor.
Keremadanalı0_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için emreozdes yorumu ()15 lira =P Yok hocam işin esprisi dolar ı bekliyorum 5.50den aldım 14k
Keremadanalı0_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için emreozdes yorumu ()150 euro m var yükselsinde satayım ?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için emreozdes yorumu ()40 gördüğüm an topuklar 1.5 zararla vadeye koyar zararı kapatırım
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için emreozdes yorumu ()Yalnız değilsin hocam aynı düşüncede olan sitede çok kişi varız. Mesela ben aldığım anda dolar 1 kuruş yukarı çıkmadı zınk aşağı doğru indi şu anda satsam 4 bin zarardayım. Bende satsam artar diye düşünüyorum o yüzden satma :D
Parakete için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için emreozdes yorumu ()5.50de bizde 14k
serkanx45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için emreozdes yorumu ()Bizde tersteyiz hocam 5.50'den an itibariyle 4 bin içerideyiz.
tarihci_baran için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için emreozdes yorumu ()Hocam 5.30tersse biz 5.50 ne yapalım 1 haftada 4 bin girdi size de günaydın =D
Dolarcasusu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için emreozdes yorumu ()5.50den aldık 1 haftada 4 bin gitti pufff
82ahmet42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için emreozdes yorumu ()Hocam siz tersteyim yazmayın, batığım diye yazın. Terste olan biziz. =)
tfxtfx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için emreozdes yorumu ()5.50'den 14k, bizde tersteyiz hocam 5.45'i görsem ters mers dinlemez zararın neresinden dönülürse kardır der vadeye yatırırım.
sinsidolarciniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için emreozdes yorumu ()Arkadaşlar dolar neden düşüyor mantıklı bir açıklaması olan var mı?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için emreozdes yorumu ()Geçmiş olsun hocam. İnşallah kurtarırsın. Bizde 5.5'den 3 bin zarar ettik diye üzülüyoruz. Senin durum içler acısı ama olsun dert etme ki Allah sağlık versin.
Mlh2015 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için emreozdes yorumu ()Teşekkürler hocam bunu dikkate alacağım. 14k dolar var
MurtinanT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için emreozdes yorumu ()5.50 ne yapsın hocam
MurtinanT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için emreozdes yorumu ()Bende öyle yapmayı düşünmüyor değilim
Yoldaşlar_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için emreozdes yorumu ()Bana 14k'ya 1.25 veriyor ing
guzelyurt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için emreozdes yorumu ()Yok hocam niye düşsün. Ya bu düşüşü biz Türk lirasına çeviri rken hissederiz. Yani 5.50'den 14bin dolar aldım 5.30lara düştü benim dolar hala 14bin. =) Türk lirasına çevirmediğin müddetçe düşmez.
guzelyurt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için emreozdes yorumu ()Evet hocam bende öyle açtım zaten
guzelyurt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için emreozdes yorumu ()Bende 14k var hocam ing bank
Halil43 için cevaplandı (yorumu göster)