Üye adı:Efulim75
Kayıt tarihi:14 Nisan 2020
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:1434
Üye puanı:137
Takipçileri:37
Takip edilen:6
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Efulim75 yorumu ()Bende giremiyorum
Hknkoc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Efulim75 yorumu ()Teşekkür ederim
RESSST için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Efulim75 yorumu ()@RESSST tek fiyat derken. Anlamıyorumda. Bende vardı.
RESSST için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Efulim75 yorumu ()@ULAŞILMAZ_34 neden sattınız hocam. bizde satalımmı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Efulim75 yorumu ()Hocam günaydın. Klnma çıkmıyo bende. Açılımı nedir. Şuanki değeri kaç. Acaba yanlışmı yazıyorum.
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Efulim75 yorumu ()@SERseri4LBAY tebrikler hisse tavan
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Efulim75 yorumu ()@ULAŞILMAZ_34 hocam hedef nedir ona göre alıcam
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Efulim75 yorumu ()Alalımmı hocam
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Efulim75 yorumu ()Hocam ilk borsaya girdiğimde sizin tavsiyenizle deras almıştım. İlk üç gün taban yapmıştı ve ben size kızmıştım. Ama yanlış yaptım. Ogün bugündür sizinle kazanıyorum. Teşekkür ederim. Burda yazılanlara bakıp sakın gitmeyin
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Efulim75 yorumu ()@gonzaimen deras bugün tavan yapacak. Birazcık bekle. Destek sağlam
gonzaimen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Efulim75 yorumu ()Toparladımı biraz. Destek sağlam.
gonzaimen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Efulim75 yorumu ()Bende maktk te zarardayım senin kadar. Ama panik yok. Derasa güven. çok parasını aldım
gonzaimen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Efulim75 yorumu ()Şuan yükseliyo. ben bugün tavan bekliyom. izleyin bence.
gonzaimen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Efulim75 yorumu ()Satmayın bence bendede var. toparlayacak
gonzaimen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Efulim75 yorumu ()Satmayın toparlayacak bekleyin
gonzaimen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Efulim75 yorumu ()Deras toparlayacak zararına satmayın sakın. Ben en çok deras ta kazandım . ilk borsaya deras la girmiştim.
Canan1988 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Efulim75 yorumu ()@Salihozdogan dikkat derken. Düşecekmi çıkacakmı
Salihozdogan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Efulim75 yorumu ()Hocam Deras toparlarmı yarın. Durum nedir
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Efulim75 yorumu ()Sabırsızlıkla bekliyoruz. Benide etiketleyin lütfen
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Efulim75 yorumu ()Hocam nugyo da tavan galiba?
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)