Üye adı:efesasin
Kayıt tarihi:18 Mart 2016
Durum:Bu üyelik site kuralları gereği iptal edilmiştir.
Yorum sayısı:3743
Üye puanı:462
Takipçileri:63
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Borsa ve Finans
Yaşadığı yer:Ankara
Yatırım sabır işidir,
bir emtia gördüğü değere er ya da geç mutlaka geri dönecektir,
büyük oyuncular piyasayı belirler, küçük yatırımcılar için amaç belirlenen piyasayı öngörebilmektir,
bu da sabır ve gözlem işidir...
herkese bol kazançlar...
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:9853,84 Nakit puanı var
T. Puan:9853,84 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için efesasin yorumu ()oyun oynuyorlar resmen piyasa ile, ama üretim ve sanayi canlanmadan dolar ı ancak geçici frenleyebilirler.
AHMET_TOR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için efesasin yorumu ()sürerken bir yandan da alıyor merkez sen yorma kafanı :)
AHMET_TOR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için efesasin yorumu ()sanki bu küçük yükselişler sazan avı gibi, yarın 3, 65 bandını test edecek dolar diye düşünüyorum... ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için efesasin yorumu ()yıl sonuna daha çok var yaw, daha bu veriler çok değişir
ss_sersev için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için efesasin yorumu ()dolar ihalesine piyasadan talep az geldi, bu düşüşün devam edeceğini gösteriyor
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için efesasin yorumu ()günaydın hocam
Korutürk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için efesasin yorumu ()dolar da çok sert hareketler baladı yine, yön arıyor sanki...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için efesasin yorumu ()teşekkür ederim, zaten masamda çayımı aldım, piyasa takibine başladık :)
halevedat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için efesasin yorumu ()Arkadaşlar herkese günaydın... kodesten yeni çıktım :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için efesasin yorumu ()burası yorum sayfası hala bunu algılayamayan insanlar mevcut hocam, zaten burada yazılan her yorum tutsa kimse zarar etmez, herkezin kar edeceği bir piyasa da ütopyadır ancak :)
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için efesasin yorumu ()arkadaşım buralar derken onu kastediyorum zaten
Karo7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için efesasin yorumu ()dolar da aşağı yön bitti, buralar dip artık... ytd
ates82 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için efesasin yorumu ()DÜN dolar 3, 67 İKEN YORUMUM
Dolar için efesasin yorumu (22 saat önce) Cevap yaz
herkezde düşer algısı oluştu, 3, 50 ler 3, 30 lar konuşuluyor, demek ki doların artık yükselişe geçme zamanı geldi, yoksa abiler nasıl kar edecek? , haksız mıyım?
https://altin. in/efesasin
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için efesasin yorumu ()sabreden her zaman kazanır...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için efesasin yorumu ()hersey bir oyundu zaten dolar ın düşmesi için hiçbir sebep yokken düşürdüler, millete zararına bozdurttular dolarları, şimdi alıma geçtiler
serkansngn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için efesasin yorumu ()henüz değil ama oralara da gelecek kardeşim, sabır lazım sadece
Ertugrul1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için efesasin yorumu ()tersteki arkadaşlar, hazır olun kurtulmamız yakındır :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için efesasin yorumu ()3, 55 ciler kayboldu bir an :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için efesasin yorumu ()bistten çıkan yatırımcı nereye gitti acaba?
fikom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için efesasin yorumu ()sabırlı olun, tekrar yükselecektir, zaman gerekli tabi, elinizde TL var ise parça parça alım yapıp ortalamayı düşürmenizi tavsiye ederim
Ccansu için cevaplandı (yorumu göster)