Üye adı:efervesan_tablet
Kayıt tarihi:28 Ocak 2014
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:24041
Üye puanı:2790
Takipçileri:2059
Takip edilen:64
Baktığı sayfa:Ons Yorumları ve Canlı Grafiği - Güncel Ons Fiyatı (4552.84) (30.4.2026 02:17:23)
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:16 Gram altını var
Puan:4399,39 Nakit puanı var
T. Puan:103302,654 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efervesan_tablet yorumu ()SOnDakikaaa
Fed den Rosengeren: Fed faiz yukseltmede acele etmemeli.
Tdi verisi hayal kirikligi oldu.
Ons yukselir.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efervesan_tablet yorumu ()Hosbulduk Altay kardesim
altay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efervesan_tablet yorumu ()Elhamdulillah iiyim.
Sizi sormali.
Köroğlu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efervesan_tablet yorumu ()FED hic toplanmayacak. mi?
Toplantidan bahsediyom ben.
Huhuuu: )))
FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efervesan_tablet yorumu ()Bi kacgun onceden yaxzarim yaklassin da.
Arica Yellen artik faizden erken artirimdan bahsedemiycek
Bu TDİ ile. ONS 1255 in altina sarkmaz.
FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efervesan_tablet yorumu ()1267 de kapatir.
pusula için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efervesan_tablet yorumu ()Tesekkurler : )))
Köroğlu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için efervesan_tablet yorumu ()Cari acik ne biliim biseyler aciklaniyo oluyo biseyler iste
dolar yukseliyo.
FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efervesan_tablet yorumu ()Mrb hosgeldin.
Köroğlu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efervesan_tablet yorumu ()Hiccc ayni : )))
caki26 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efervesan_tablet yorumu ()Dlar 15 inde yukselir.
FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efervesan_tablet yorumu ()Altin alacak para kalmadi mi yani
FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için efervesan_tablet yorumu ()Haftaya dolar da dusus bekliyosun heralde?
FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efervesan_tablet yorumu ()Hadi insallahh.
FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efervesan_tablet yorumu ()Harikaaa.
Yolun sonuna geldik demekki.
pusula için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efervesan_tablet yorumu ()Mrb Fypox.
Bixim 1350 beklentimiz gibi srnin gram
altin alma ihtimalin cikmaz ayin carsambasina kalmis : )))
FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efervesan_tablet yorumu ()Oldcoyote bey ister inanin ister inanmayin ama
benim onstaki 1380 hedefim hala baki.
Sadece biraz zamani gecijecek gibi.
oldcoyote için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efervesan_tablet yorumu ()Herkese selamlar : )))
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efervesan_tablet yorumu ()Hosgrldiniz hepzarar bey.
hepzarar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efervesan_tablet yorumu (): ))) iyi yapmissiniz..
Bayaga alismistim yazmamaya.
oldcoyote için cevaplandı (yorumu göster)