Üye adı:Efem09
Kayıt tarihi:24 Haziran 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16727
Üye puanı:1277
Takipçileri:119
Takip edilen:17
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:9 Şubat 2017
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:Yurtdışı
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Dünden beri dusuk veriyor nedense. Düsus mi bekliyorlar
taşeli_li için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Efem09 yorumu ()Satis icin emri kactan verelim hocam
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Kactan satacaksiniz hocam
Yavuz1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Mehmet bey alis nerden yapal. Dun 3. 59 iyidi
mhmt34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Hocam veri oncesi biraz düser mi. Veriye nasil girelim
ÇÖL__ASLANI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Hangi rakamdan alalim hocam. Veri oncesi biraz dusus olurmu
kontmurat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Hocam iyi cesaret veriyorsun. Bu kadar hızlı yapabilsek
guven34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Bist kacta aciloyor. Saati erken alinmisti
Erdoman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Hocam 3. 59 a inermi sizce. Veri öncesi biraz dûsus olabilir mi. 3. 60 gelirse alınır mi
guven34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Ayni rakam gelirse alalim o zaman
Yavuz1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Ben yari tldeyim. Yari dolar . Ama yûkselecek gibi
guven34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Gunaydın hocam. Ne yapiyoruz. Tl varbende
guven34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Hocam siz iyi aldiniz dün. Tekrar gelir mi 3. 59
Dada$ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()1. 02 geliyor korkusuyla girmedik. Asil kar parite de olanlar kazandi
Hoca21 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Hocam bende sizin gibi 3. 27 geliyor korkusuyla zarara sattim. Sonra roparlayamadim. Zarara satmamak kural olsun sizin icin. dolar yükseliyor tekrar ayni yere geliyor
Drsdt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Vay hocam nekadar gûzel yerden almissiniz. Ben iyi kar almadan satmiyorum. Sonra almak zor oluyor. Strese giriyorsun bu sefer
Diravnasss için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Hocam ben bir parca 3. 59 dan aldim. Full tldeyidim rahat olamiyorum. Kalana emir vermek istiyorum. İkinci emri hangi rakama vereyim.
omcbay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Tebrik ederim sizi. Hep dogru karar veriyorsunuz. Sizi ve birkac arkadasi takipteyim
Fastman_233 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Duzeltiyorum 3. 59 tuksek mi
Efem09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Yani 3. 58 den mi alalim. 3. 58 yuksek mi demek istediniz
007 için cevaplandı (yorumu göster)