Üye adı:Efem09
Kayıt tarihi:24 Haziran 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16727
Üye puanı:1277
Takipçileri:119
Takip edilen:17
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:9 Şubat 2017
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:Yurtdışı
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()3. 69 dan aldim birparca
canokan79 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Günaydın hocam. Sizi bekliyoruz
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Efem09 yorumu ()Gunaydin. Hocam ben enson 3. 69 dan sattim. Bir parca tl var. Alis icin 3. 70 alti gelirmi
parabaz66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Eve 3. 75 gelirse parca satılabilir. Bekleriz
Fakir_çocuk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Dogru tahmin tebrikler
Fakir_çocuk için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Evet hocam tarihi bir adım atıldı. Ama dövizi düsürecek olumlu hiçbirsey yok. 3. 60 saglam destek oldu. Altı gelmez artık
reis_fm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Sakin olun. Panik daha cok zarar ettirir. Umarım karlı çıkarsiniz
Mazda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Efem09 yorumu ()Hoacam alis yapincaya kadar uçtu gitti. Sabah alis fırsati verirse alirim. 3. 69 dan satmıstim
harkalda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Efem09 yorumu ()Disardaydim. 3. 68 gelir yazmistiniz enson. Tekrar bakarim simdi
harkalda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Efem09 yorumu ()Iyi aksamlar hocam. Benim bir parca tl kaldı. dolar yükselis trendine girdi mi sizce. Hangi kurdan alinir
harkalda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()dolar ın yükselis ttendine girmesi icin 3. 68 mi gecmeli.
Usdtry_paşa44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Efem09 yorumu ()Cok geçmiş olsun Güliz hn
guliz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Tamam hocam. Teşekkür ederim
kontmurat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Efem09 yorumu ()3. 60 alti gelirmi bu ortamda. Ben beklemiyorum. 3. 63 gelirse alirim
gevşek_pabuç57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Merhaba. 1. 06 dan dolar dan euro ya gectim. parite ne olur sizce. 1. 068 gecermi. Gecen hafta ordan dondu
kontmurat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Bende sizun gibi dusunuyorum. Dış ülkeler evet istemiyor
TARlK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Iyi aksamlar. Suanda dolar kuru 3. 6363 gosteriyor. Sabah ne olur sizce.
Düşmez için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Efem09 yorumu ()Su anda dolar kuru 3. 6363 gösteriyor. Sabah bakalim ne olur
parabaz66 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Bende gecen sene 3 ten tersteydim. 3. 94 geldi 4 beklentisiyle bizmadim. Simdi 3. 68. Bozsaydim 10k tl cepteydi. Parca bozmak sanki daha mantikli. Ben artik oyle yapacagim
c_h_n için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Bozmayınca karın olmuyor. 4 te bence bozmakisiniz
c_h_n için cevaplandı (yorumu göster)