Üye adı:Efem09
Kayıt tarihi:24 Haziran 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16727
Üye puanı:1277
Takipçileri:119
Takip edilen:17
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:9 Şubat 2017
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:Yurtdışı
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Bakalım Güven ne gelecek. Zaman gosterir. Bir hafta sonra bugün ne olacak merek ediyorum
manofnight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Hocam ben 4 üstü hic dolar almadım. Simdi de 5. 20 bekleyen var. Sitedeki yorumları okuyunca 4. 70 ten alsam mi diyorum. 4. 60li rakamlar bu hafta gelirmi diyorsunu
Samsa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Hocam daha düşer mi . Buradan parca uygun mu
Anadolu666 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Kactan alınır hocam
roadman_back için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Nereye kadar düşer
$_Richie_Rich_$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Selam Güven. Ben cok az parayla aliyorum. Kur yüksek benim icin
manofnight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Selam. Hocam siz eskilerdensiniz sanırım. Siyah bana birini hatirlatti
Siyah34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Ne düşüyor ne yukseliyor. Sabah firsat verdi degerlendiremedik
Siyah34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Anladım hocam. Teşekkürler
Huston_dark için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Alış fırsatı artik vermezmi hocam. 4'66 hayalmi
ElitTurk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Efem09 yorumu ()Hocam ven uzun zaman Tlde kaldim. Gram altinmi dolar mi hangisi daha mantıklı
tarbaz5101 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()4. 68 gelmezmi artık
Mert42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Hocam yön nereye. Tekrar 4. 68 gelebilirmi. Alamadim ben
Zamarro_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Kactan alınır gram
Huston_dark için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Efem09 yorumu ()Nereye kadar iner hocam. 4. 70 altı gelirmi
Başkan35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Günaydın. dolar siz kaldık hocam. Nerdesiniz. Bir yol gosterin. Kactan alacagiz
Zamarro_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Selam Hocam. Bu hafta 4. 63 bekliyormusunu.
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Saat kacta ihale. Sabah saatlerinde mi
Mustermo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Sormayın hocam 20 k tl kar olurdu dolar da olsaydim. Şimdi ekrana bakip kafayı yemek üzereyim. Elim varmıyor dolar almayi
ordan_geçenbay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Ben Tl de kaldım. Param eridi resmen. dolar bu seviyeden alinirmi. Tekrar 4. 60 gelirmi bu hafta
Economist06 için cevaplandı (yorumu göster)