Üye adı:Efem09
Kayıt tarihi:24 Haziran 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16727
Üye puanı:1277
Takipçileri:119
Takip edilen:17
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:9 Şubat 2017
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:Yurtdışı
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Efem09 yorumu ()Güliz Hanım dolar da terste kaldım.5.80 den aldim. Yuksemesi için bir umut varmi.5.30 bekleyenler çoğaldı sayfada
guliz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()5.80 tersteyim. Zararına satış yapmam
Levent23 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Evet. Sanırım sosyolog_ hoca paylaştı. Taban 5.50 olursa demisti. Bende tersteyim bekliyorum bakalım
Levent23 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Efem09 yorumu ()Güliz Hanım dolar da 5.50 altı yok yazmıştınız. Beklentiniz devam ediyormu.5.80 den dolarda kaldım. Zararkes yapmadım. Dolar Yükselişe gecermi artık
guliz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Cuma günü hep düşük satar
oxhan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()5.80 den aldım. Ne onerirsin hocam.5.20 bekleyende var.
Dolar_teknik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Bende 5.80 aldim.4-5 kasım gelebilir. Enflasyon verisi var
gamsizadam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Hocam ben full Tldeydim. Bir hata yapıp 5.80 den dolar aldim. Zararkes mi yapsam veya beklemek mi daha uygun. Dolardan hep zarar ettim maalesef. Artık bulaşmam
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Zararkes hangi rakamdan yapabiliruz. En fazla kac görür.5.80 aldim.
sologuitar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()5.80 aldim hocam. Ne onerirsiniz.5.70 ustu geliri
The_KONT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Hocam 5.80 den aldim ben. Beklesem kurtarirmiyim
sologuitar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Hocam dün bende 5.80 den aldım. Yarın gelirse satmak istiyorum. Faizler yüksek dolar bana riskli geliyor
LORD_OF_THE_SEYMENS için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()5.80 den aldım . dün. Cok bekletirmi hocam
Dolar_teknik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Yükseliş trendi 5.77üstü mu oluyor. Grafiğe bakarak
Mustermo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Evet hocam 5.50 alti diyenler 5'55 ten dolar a geçti. Benim gibi bekleyenler doların arkasında bakiyor
alpayildiz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Tebrik edrim hocam. Tahminleriniz isabetli
Ziyani için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Teknik hocam dolar düşüş terendinden yükseliş trendine gecti mi.5.78 altı gelmedi
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()5.76 kirilirsa nereye kadar düşer hocam
Mustermo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Teknik Hocam dolar yükseliş trendine girdi mi.5.76 üstü inmedi
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Ayin 3 nde ne var hocam6.30 bekliyorsunuzu
Dolar_teknik için cevaplandı (yorumu göster)