Üye adı:efdak
Kayıt tarihi:1 Ekim 2014
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:20023
Üye puanı:3702
Takipçileri:655
Takip edilen:7
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sana gitme demeyeceğim
Üşüyorsun ceketimi al
Günün en güzel saatleri bunlar
Yanımda kal
Sana gitme demeyeceğim
Gene de sen bilirsin
Yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim
İncinirsin
Sana gitme demeyeceğim
Ama gitme Lavinia
Adını gizleyeceğim
Sen de bilme Lavinia
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:12241,32 Nakit puanı var
T. Puan:12241,32 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efdak yorumu ()Tl de beklemek sıkıcı Adem o yüzden : ))
adem19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efdak yorumu ()11 deki alman verisi iyi gelirse parite dolar baskılar o baskı Altın da alım yapalım derim.
bosadamlar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efdak yorumu ()Endeks düşüyor dolar düşmüyor Adem. 7030 un Altın a gidemiyor. Bence gitmeside zor görünüyor. Neyse bakalım veri saati duruma göre girerim ben.
adem19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efdak yorumu ()Bence buralardan dolar alalım alman verisiyle parite ye gireriz.
bosadamlar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efdak yorumu ()İyiymiş bugün oraya hiç düşmedi banka satışı çünkü.
lastghost20 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efdak yorumu ()Sağlıcakla git gel.
EuroTürk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efdak yorumu ()Hangi banka bu kardeş.
lastghost20 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efdak yorumu ()Sen böyle kızınca panikliyorum elim ayağım karışıyor dolar alacağım yerde riyal alıyorum.
bosadamlar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efdak yorumu ()97. 06 endeks çok düştü. Az bekleyelim.
bosadamlar için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efdak yorumu ()dolar aşağı iniyor n para yukarı güncelliyor.
bosadamlar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efdak yorumu ()Ben olsam karda olduğum yerde makul karsa hemen satardım dolar euro riyal farketmez : ))
altay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efdak yorumu ()euro dan hiç anlamam kardeş. Sitede değerli euro cu arkadaşlar var. Onları takip edin derim.
altay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efdak yorumu ()hayırlı olsun dolar bu beklemeyi bileni üzmez.
üveys13 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efdak yorumu ()Tamam bende daha kötü anlamında yazdım abi: ))
memur_memur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efdak yorumu ()dolar endeks fena düşüyor.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efdak yorumu ()trgt kullanan var 5/24 işlem yapılan. Ben n para kullanıyorum kötünün iyisi dolar ve parite için.
kamyoncu_turgay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efdak yorumu ()dolar alıp satmak üzere işlem yapıyorsanız bankanızı değiştirin derim.
bayramguzel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efdak yorumu ()Bende seni seviyorum. Bak 7107 den dolar aldıracaktın az daha bize : ))
bosadamlar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efdak yorumu ()Bende almam. euro zaten almam. dolar alırım @bosadamlar yüksekten dolar aldırır sonra terse kalırız parite den euroya geçeriz. Ordada terse kalınca sitede en büyük euro cu biz oluruz. Benim euro hikayem bundan ibaret: ))
EuroTürk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efdak yorumu ()Bence artıyla başladı.
Maximum_Analiz için cevaplandı (yorumu göster)