Üye adı:Ebubekiromer29
Kayıt tarihi:1 Eylül 2022
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4668
Üye puanı:365
Takipçileri:144
Takip edilen:2
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Tüccar/zanaatkar
Yaşadığı yer:İstanbul
Çoğunluğun tersini yap
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Azize çok güldük, dal ga geçtik, şimdi o da bizle geçiyor, etme bulma dünyası:)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Dar phane al tın basmaya yetistiremiyor. butun randevular dolu. yarin bende gideceğim.
DavutDavut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Benim kırmızı cizgim 1640 kardeşim. Altın da her rakam can sıkar. bu gafta 1640 Altında kapatırsan geçmiş olsun bize.
DavutDavut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Herturlu battık zaten 1000 olsunda hepimiz kurtulalım.
DavutDavut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()St erlin ve EÜ ro ya bakıp halimize şükrediyoruz:)
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Evet en son 2008 de görmüş bu seviyeyi.
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Bu hafta baya stresli olacağı belliydi. ay kapanışı indirebildikleri kadar aşağı indirmeye çalışıyorlar. nasip kısmet artık. Beklemekten başka çaremiz yok.
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Muhtemelen kapanış da 1638 1639 gibi yaptırırlar. Anlık 1630.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Olsun düşmesinden daha acı olan , azize hocam demeniz. adam 3 senedir düşecek diyor zaten:)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Senin oynadığın topun.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Dxy 113,20 yi aşağı kırdı. Haydi ons geç şu 1650 yi
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Yozgat a gidelim ons bey.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()1640 altı büyük sıkıntı. INSAALLAH birdaha görmeyiz 1640 altını . Bu hafta ay sonu olduğu için biraz çekiniyorum. Belki milletin hesapları patlatmak adına aşağı hızlı bir şekilde cekebilirler.
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Aynen murat kardeşim. 4 saatte ons 1640 Altın da kalmadı. Dxy günlükte de bakıyorum.113,65 aşağı indi. bu da ons için pozitif.
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Haydi ons vur 1650 ye.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Dxy döndü sanki. birazdan ons zıplar.
DavutDavut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Hakkımızda hayırlısı olsun kardeşim. Şahsen ben 1640 tan iyi bir tepki bekliyordum, yukarı yönlü, maalesef bu düşüncem gerçekleşmedi.
DavutDavut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Simdi saat 10 30 u bekliyorum. Şayet ons 1640 altın da kalmaya devam ederse diğer Yarım parçayı da zararla satacağım.
DavutDavut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Bana göre 1640 altı yoktu. gece 1623 e kadar çekmişler. Cuma günü 1655 1647 ve 1643 ten 3 Yarım parça aldım. onsun durumu hoşuma gitmeyince 1643 ten aldığım parçayı cumartesi ufak bir zararla sattım.
DavutDavut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Aleyküm selam kardeşim. Malum icerdeydim. dogrulari yazınca si kayıt ediyorlar.
DavutDavut için cevaplandı (yorumu göster)