Üye adı:Ebubekiromer29
Kayıt tarihi:1 Eylül 2022
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4668
Üye puanı:365
Takipçileri:144
Takip edilen:2
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Tüccar/zanaatkar
Yaşadığı yer:İstanbul
Çoğunluğun tersini yap
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Ons her an kafayı yukarı kaldırabilir.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Onsta kısa vade yaklaşık 120 usd gibi, yani 2030 2040 civarında bir hareket bekliyorum. Py tarafından anı bir şok satış gelsede, fazla aşağılarda ons kalamaz. panik yapmayalım ( tabi size söylüyorum da bende panik yapıyorum bazen :))
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Cümleten selamünaleyküm arkadaşlar, dün py bizide korkuttu ve maalesef bir miktar satış yaptık. bir kısmını geri aldım dün. Kalan kısmını da alacağım İNSAALLAH, fırsat kolluyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Selamı düzeltelim kardeşim, selamın değil, esselamu aleyküm derseniz memnun oluruz, çarşı ya 1 haftadır gitmiyorum, cuma sordum zayıf dediler.
altin_takipçisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Bors ay ı fena düşünmüşler,8500 iken uyarmıştım.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()5,6 sene önce yanlış al sattan dolayı, 750 gr eksiltmistim. kendimi geliştirdim. kendi fiziki Altın larımi işçilik li olarak takas yapıyorum. burda alıp sattığımi yazdığım işlemler ise, veresiye alıp sattığım için gr eksiltme diye bir sorunumuz olmuyor :)
olkcorhn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Ons artık düşebilir, neden mi sabah 63,550 den sattığım parçanın yarısını ,63,800 den geri aldım. cok sıktı artık, ya düş , ya çık.
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Tövbe estağfurullah. Ya RABBI sen bizi affet.
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Hacı olduk, kimseyle polemiğe girmeyeyim diyorum, adam günde 10 kere sallıyor,1 saat önce söylediğini ,1 saat sonra değiştiriyor, ALLAH tan yorumlar silinmiyor.
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Birtane virtones var,1800 lerde almam dedi, şimdi sattım diyor, hayatı yalan.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Dxy de bir çökse iyiydi,1,07 den elde euro lar var.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Konu: @Gezginci45 vatsaptan alıp satıyorum
[grafik d=349771_GR20231016d2z5ed.jpg][/grafik]
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Hayırlı haftalar kardeşim.
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()1914 yani 63,400 bir parça daha sattım.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()1919 dan, yani 63,560 dan 1 parça kar satış yapıldı.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Onsun hareket leri hiç sarmadı.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Bugün açıkçası 1944 lu rakamları bekliyor idim. ama bu sefer onsla inatlasmayacagim İNSAALLAH. Düşüşün derinlesicegini hissettiğim an yollarım onsları . psikoloji si saglam olanların panik yapması na gerek yok. dedigim düşüş olsa bile , maksimum 15 güne tekrar bu seviyelere gelecektir.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Ons 1910 Altın a inerse sıkıntı. O zaman dipte aldıklarımı satarım.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Önümüzdeki günlerde hiç beklemediğimiz bir bölgeden haberler gelebilir, (Baltık denizi civarında)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Ebubekiromer29 yorumu ()Tam olarak nerede silkeleme yaparlar bilemiyorum, şayet hissedersem yazacağım, İNSAALLAH, yarın yön yukarı. Yarın dan sonra tekrar bakarız.
deif için cevaplandı (yorumu göster)