Üye adı:E_m_r_e
Kayıt tarihi:10 Eylül 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:12691
Üye puanı:722
Takipçileri:172
Takip edilen:82
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için E_m_r_e yorumu ()Hocam beni unuttunuz valla?
DÖVİZ_USTAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için E_m_r_e yorumu ()Olabilir ben Altın demek istiyorum ons ile karıştırdım
Orçun007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için E_m_r_e yorumu ()altın demek istedim ons ile karıştırdım kardeş ne sallıcam işim gücüm yok
Onraydn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için E_m_r_e yorumu ()Endeksli oldukları için. Birbirine ons 1450 demek dolar 10 demek
Orçun007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için E_m_r_e yorumu ()dolar da 10 olur ozmn
Orçun007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için E_m_r_e yorumu ()Herhangi bim de :)
Huntaka için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için E_m_r_e yorumu ()Aynen öyle valla
HarunDost için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için E_m_r_e yorumu ()Bim de ucuz dolar satıyorlarmış:)
HarunDost için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için E_m_r_e yorumu ()Bilmiyorm inan Aralık diye biliyorum belki toplantı olabilir şimdi hiç fikrim yok
Sercanbahri için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için E_m_r_e yorumu ()Tırmanır yukarı attırıcağı faize bağlı
Sercanbahri için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için E_m_r_e yorumu ()Attırıcağına inanıyorum şahsi fikrim
Sercanbahri için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için E_m_r_e yorumu ()Eyvallah hocam düşüncene saygı olabilir yani
eraycan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için E_m_r_e yorumu ()Okadsr düşüş olacakmı ya ustat
eraycan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için E_m_r_e yorumu ()Hedef kaç ustat senin
eraycan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için E_m_r_e yorumu ()Belki salar 1.1230 Lara o yüzden almadım beklemedeyiz bakalım hayırlı olsun
Dolmuyor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için E_m_r_e yorumu ()Tamamdır ustat
şehzade_can79 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için E_m_r_e yorumu ()eur /USD dolar dan parite yapmak oluyor değilmi hiç yapmadım
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için E_m_r_e yorumu ()Tamam ustat alış vermek için 1.1230 iyimi yoksa altlar olurmu eyvallah
şehzade_can79 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için E_m_r_e yorumu ()Ustat parite geçiş için hangi seviye uygun yardımcı olurmusun
şehzade_can79 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için E_m_r_e yorumu ()Hocam 1.1220 lerde usd den parite ye geçmek uygun ozman değilmi?
VYaman için cevaplandı (yorumu göster)