Üye adı:Dutem
Kayıt tarihi:2 Ekim 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:201
Üye puanı:31
Takipçileri:6
Takip edilen:41
Cezalar: Altin.in kurallarına uymayan ve üyelerine yakışmayan üslup, polemik, tartışma, konu dışı yorumlar, ilgisiz grafik paylaşımı, geri bildirim ihlali ve/veya reklam paylaşımı nedeniyle bu üyeliğin bazı hakları 23 Haziran 2026, 05:33:48 tarihine kadar devredışı bırakılmıştır.
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Dutem yorumu ()Teşekkür ederim sağ olun
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Dutem yorumu ()Bugün İsviçre'de barış görüşmesi yokmu, bu emtialarla etki etmez mi arkadaşlar
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dutem yorumu ()Evet daha iyi oldu ?
Çakal_avcısı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dutem yorumu ()Pazartesi en geç 15.30 da ödeme yapmak zorundayım Allah yardımcım olsun
Çakal_avcısı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dutem yorumu ()Emin misiniz. Pazartesi yüklü borç ödemesi yapmalıyım. Kesin biliyorsanız yorum yapın
Çakal_avcısı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dutem yorumu ()Ben parça parça almıştım ama şu an Ana paranın da çok Altın a indim ve pazartesi çok yüklü bir ödemem var hemen hepsini bozacaktım ama param da olsa hiç sorun değildi ama şu an çok altındayım yani anlayamadım
Zafer3450 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dutem yorumu ()Eyvahlar olsun Ben hiç bu kadar zarar olacağını düşünmemiştim ve pazartesi sabah bozup nakite çevir mem gerekiyor inanılmaz büyük zarar var yani en azından 110'a çıksa bile biraz toparlarım ama sanki mümkün değil gibi
Zafer3450 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dutem yorumu ()Pazartesi biraz toparlar mı peki
Zafer3450 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dutem yorumu ()Neden bu kadar düştü arkadaşlar şok oldum
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Dutem yorumu ()Onları tüm ekonomistler zaten söylüyor sene sonuna kadar olacağıo
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dutem yorumu ()Herhangi bir haber akışı mı var neden yükseliyor bilen var mı çünkü bir müzakere olmadı barış'a dair ve petrol de yükseldi
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Dutem yorumu ()Ne anlaşması
musaelik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Dutem yorumu ()Hürmüz kapandı yine
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Dutem yorumu ()Peki duurm nedir emtialar düşüyor sanırım
Nevrans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Dutem yorumu ()Piyasalar neden kapali
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Dutem yorumu ()Merhaba Amerika İran Cenevre görüşmesi bugün saat kaçta bilen varmı
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Dutem yorumu ()Allah'tan kadınım yoksa senin gibi boş kafa matematikle nasıl dolaşırdım. Alabileceğim gram zaten yaptığım hesap Yani aynı gramı geri alıyorsun. Neyse sen karını koy cebine bana karışma
Mawerick77 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Dutem yorumu ()Ben gümüşü kademeli en tepe 102 TL den aldım. Eğer 163 e çıktığında yazan karı almak isteseydim eğer 700.000 TL alacaktım. Şimdi düştü diye alttan almak isteseydim bu seviyeleden aynı sattığım kadar gramı 664.000 TL tutuyor. Yani beklemek daha karlı satmadim ve içim gayet rahat. Param olursa yine eklerim ama satmam çünkü asla aldığın seviye bir öncekinden aşağıda olmayacak ne gerek var. Mayıs'a kadar gayet iyi yerlere gelir bir sürü Doc, prof var bu işlerden anlayan YouTube da dinleyin izleyin. Sabahtan beri yazılanları okuyorum bir sürü panik var. Sabır. Bende kar cebe yakışır diyenlerdendim ama yukarda yaptığım hesap karşıma çıkınca ne gerek var dedim. Allah büyük kimse zarar etmez yeterki sabredin
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Dutem yorumu ()Konu: Ons altın 4s grafik
Proflar bile grafikler çalışmıyor derken...
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dutem yorumu ()Evet belki ama ben ev almak istiyorum o yüzden şuan benim için yükselişte kar cebe yakışır mantığında ilerlemek. Karla fon alıp gümüşle yoluma devam etmek. Düşüşlerde yine o karla gram eklemek daha mantıklı geliyor. Sonbahara Allah izin verirse ev almak istiyorum çünkü. Uzun vadede lazım olmayanlar asla dokunmasın ve allttan hep eklesin bence. Çünkü gümüş pahalanmasi demek gümüşün içinde olduğu her nesne meteryal çok pahalanacak ve buda içinden cikilamaz bir enflasyona sebep olacak demek. Yani 2030 a gelindiğinde gümüş Altın yerine gecince hayat alımlarda okadar pahalanacakki yine elinizde gümüşler ozamanin geçimine kafa kafaya gelecek maalesef
aliöğretmen için cevaplandı (yorumu göster)