Üye adı:duru1042
Kayıt tarihi:7 Aralık 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:55
Üye puanı:6
Takipçileri:2
Takip edilen:7
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için duru1042 yorumu ()3. 71xx görürsen sell verdiyorlar oda kısa kısa buralar uygun değil anlamında tabi kişilerin ne dediği değil senin ne yapmak istediğin önemli dostum sen kendi pozisyonuna göre değerlendir
smartbodrum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için duru1042 yorumu ()Dostum yanlış yönlendirmek istemem ama aynen ifade şu akıl hocalarının bende sordum sell vereyimmi buralardan diye cuma akşamı bana dedikleri 3. 71xx gördümü sell verdiye oralardan bir satış daha gelebilirmiş bende sell için bekliyorum onlarda dolar ın düşeceğini çok düşünmüyorlar gibi geldi bana
smartbodrum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için duru1042 yorumu ()Dostum buraki yatırımcıların bizi dikkate alacağını pek sanmıyorum bunlar daha çok düşecek diyenle veya çıkacak diyenle ilğileniyorlar yorumların çoğunada gülüyorum İnan bende tersteyim yurt dışını aradım perşembe günü alım için müsait yerlermi diye aynen ifade şöyle 3. 680 test edecek bekle dediler bu hafta içinde en az zararla çıkarsın dediler aynısı gerçekleşiyor
somuncu_baba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için duru1042 yorumu ()Aynısını ben yaşadım sellerde aynı yerlerden almışız altıbin dolar zarar vardı sonra alış yaptım 3. 89- 3. 85 terste kaldım gene kapattım üçbin dolarda orda gitti bütün kar gitti bekleseydim marjinde sağlamdı hepsinden fazlasıyla kar ediyordum bu siteyi gene takip ediyordum hep aynı muhabbetler dönüyordu senin dediğin ğibi sabır bu işin meyvesi milletin lafına bakmayın düşecek yükselecek diye dolar düştüğü yerinde çıktığı yerinde unutmaz
somuncu_baba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için duru1042 yorumu ()Bu ülkenin kendi riskleri var siyasal ekonomik neyin telaşındasınız dolar geldiği yerinde çıktığı yerinde unutmaz dolarınızı satmayın arkadaşlar
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için duru1042 yorumu ()Piyasalar açılsın bir gör
duru1042 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için duru1042 yorumu ()Atlama sakin
Helldolardo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için duru1042 yorumu ()Sizce faiz haricindekileri yaparmı şunu söyleyim keşke yapsa
MeLkOr2 için cevaplandı (yorumu göster)