Üye adı:drvardar
Kayıt tarihi:20 Ocak 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2491
Üye puanı:322
Takipçileri:22
Takip edilen:14
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Profesyonel (Sağlık, tıp, hukuk vb.)
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için drvardar yorumu ()Arkadaş öyle bir rakamdan aldım resmen direnc seviyesi 3. 488
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için drvardar yorumu ()Bu saatte MB kapalı kardes.
kenandackan39 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için drvardar yorumu ()Haziran 15 te 4. 40 diyordu hay Allah im . 1 lira yanlış tahmin mi olur.
sterlin_45 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için drvardar yorumu ()Ons yukseliyor dolar düşüyor uçurumun kenarindayiz. 5 dk sonra bakalım ne olacak
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için drvardar yorumu ()Ya bıraksın bu isleri millete aldırdı 57 lerde ayin 7 sinde kar edip bozarsiniz dedi 7 sinde 3. 54 oldu dolar .
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için drvardar yorumu ()2 el alıp satiyorsun değil mi kardes?
HamdiAnkara için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için drvardar yorumu ()Aynen öyle.
Drsdt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için drvardar yorumu ()16 temmuzda başlıyor. 7 sezon toplam 7 bölüm diye biliyorum.
Kerembulut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için drvardar yorumu ()Abd yapacağı mudahalelere zemin oluşturuyor. 11 eylulde yaptığı gibi. Benim düşüncem beni baglar . :)
Drsdt için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için drvardar yorumu ()O hamdi hoşgeldin :)
HamdiAnkara için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için drvardar yorumu ()Ne zaman dediya . Demişse iyi :)
SasCetin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için drvardar yorumu ()Birileri vardı dolar 3, 53 olsa M. Bankası fuller diyordu. O zaman M. Bankasıda terste diyebilir miyiz? :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için drvardar yorumu ()Mb faiz indirmez. O ihtimal olsa C. başkanı ben dedim oldu demek için günlerce söylerdi. ytd
SasCetin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için drvardar yorumu ()Maalesef öyle, yalnız batmak yok zarar var :)
canokan79 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için drvardar yorumu ()3, 44 gelse 3, 38 gelir mi diye almazlar :)
Vdfmht için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için drvardar yorumu ()üstadım bende fulledim. 15 gün sürem var zarara bozarsam dolar a elveda derim inan ki.
canokan79 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için drvardar yorumu ()Son alımımı 3, 488 den yaptım. Oda terste bırakırsa dolar a uzun süre elveda derim. ( Normalde fed öncesi tl de olurum bu kez tersini yaptım ) ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için drvardar yorumu ()Fiki sen gerçek misin :)
fikom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için drvardar yorumu ()Servet sahibi abimiz mi?
kaşık için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için drvardar yorumu ()Hiç birşey olduğu yok aslında dolar hala sürünüyor. Muhtemelen 3. 30 cular yoruldu yazmaktan. :)
Dolarabi için cevaplandı (yorumu göster)