Üye adı:dprsn
Kayıt tarihi:18 Haziran 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:289
Üye puanı:32
Takipçileri:1
Takip edilen:9
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:2 Mart 1989
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Antalya
Bir ustadin dedigi gibi; selaleciler ortaya cikinca alacaksin, roketciler ortaya cikinca satacaksin :)
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Ons için dprsn yorumu ()öncelikle Altın borcum var. yanlı bakıyor olabilirim tabloya ama altında işler çok iyi değil. zaten günlükte ema200 altına gelmişti. haftalıkta hala güçlü olsa da orada 3200 lerden bahseden arkadaşlar çok haksız sayılmaz, birazdan bahsedeceğim destekler kırılırsa orayı test etmesi olası. yükseliş olabilir umudu için bu hafta 4400, gelecek haftalarda yine düşen dirence göre 4300 kapatması önemli. oralarda kalırsa da bir süre yataya bağlar. düşüşün devam etmesi halinde ağustos- eylüle kadar 3700 dolar ı görebilir. ayrıca grafiksel olarak şu anda bir karar noktasında. eğer tepki alırsa üçgenin üst ucuna değmek için yine 42xx lere gelebilir. bence hareket yönü temmuz ortasından sonra netleşir alacak olanın da elinde olanın da sabretmesini öneririm. bunlar tamamen kişisel görüşümdür. herhangi bir yatırım değeri yoktur. ÖNEMLİ NOT : Ben de dahil kimsenin aklıyla yatırım yapmayın. batacaksanız da zengin olacaksanız da kendiniz yapın.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için dprsn yorumu ()bu kadar net kararlar vermek herhangi bir emtia için çok tehlikeli. laplace şeytanı düşünsel deneyini gerçekleştirecek bir buluşunuz yoksa tavsiye etmem. ons 5k'ları gördüğünde 10k garanti ama üzerinde ne olur bilmem diyordu youtube finansörleri
Remay için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için dprsn yorumu ()Buradan bir haftaya ons 6 bin, 10 bin olacak diye millete Altın aldıranlar acaba vicdan azabı çekiyor mu? Bu vebale nasıl girebiliyorsunuz? Bir umut buradan yorum okuyanlar. Ben dahil kimseden akıl almayın. 100 lira çıkacağını garanti bilsem evi arabayı satar basarım. En iyi getiri sahibi fonların bile girdiği işlemlerde kazanma oranı %50 üzeri olursa biz kahiniz diyor siz burada herkesin gördüğü grafiğe göre yorum yapıp (ki onu da sadece yukarı yönlü ihtimali göstererek yapıyorlar) zenginlik umudu satanlara kapılıp fomoya kurban gidiyorsunuz.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dprsn yorumu ()Hayırlısı. Alım fırsatı için kovaladığım rakamın geleceğini düşünüyorum : 6.9 tabi gelmeyebilirde. Buradan ahkam kesecek bilgiye sahip değilim. benim için eğlence bir bakıma :)
Sinyor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dprsn yorumu ()Para hırsı bazen insanı gerçeklerden uzaklaştırıyor. Dün 7.22 den bozdum ve bugünkü tablonun çok uzun sürmeyeceği de belliydi. Tabi bir öngörü hatası yapıp 10 krş. Zarar ettim ama arkadaşlar sonsuza kadar yükselmeyeceğini görmek için ekonomist olmaya gerek yok. Arkadaşlar ne olur hırsınıza yenilmeyin. Aylarca terste kalmış biri olarak söylüyorum bunu
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dprsn yorumu ()Geçen hafta neden sevindiğimi sormuşsunuz hocam satış yaptığımda. Bunu gördüm. Bir miktar daha düşeceğini ve uzun süre küçük hareketlerde kalacağını düşünüyorum. Satış ortalamam sanırım 6.86 civarıydı
Kesal için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için dprsn yorumu ()Şok vergiyi görünce iyi ki full tl ye geçmişim dedim. Düşüncem müdahale, ardından düştüğü yerden tekrar alımları engellemek için şok vergi ve sabitlenmiş bir kur idi. Paranoyakça geldi başta ama sanırım doğru.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dprsn yorumu ()Çünkü tl'deyim. Aç tavuk gibi beklenti benimki
Guclu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dprsn yorumu ()Parti kursak iktidar oluruz. En olmadı meclise gireriz
sahip_0681 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dprsn yorumu ()Her yükselişte tamam düşer artık diyorum yine yükseliyor. 6.60tan beri aynı şey. İnşallah hedefiniz tutar
daimaterste için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dprsn yorumu ()Korona olmasa birbirimize sarılıp ağlamayı önerirdim. Ytd
daimaterste için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dprsn yorumu ()Yani buradan dolar da Altın da almak zarar ettirmez gibi görünüyor. Müthiş ticari zekayla 6.55 ten dolarını satmış birine tavsiye verir misiniz?
Çeyrek__KoKo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dprsn yorumu ()türkiye'de ne zaman "biz yükseltmiştik ama artık durum daha iyi fiyatları da düşürüyoruz" dendi ki :D
Deugma06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dprsn yorumu ()aynen öyle hocam. insanlar beklentileriyle ekonomik gerçekleri karıştırıyor.
M_Yılmz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dprsn yorumu ()sabahtan beri her yerde 2024 ü alacaz dolar 5 lira olacak diyenleri görüyorum. ne alaka anlayamıyordum. şimdi almanya aldı diye ülke batacak mı?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dprsn yorumu ()24 haziran öncesi 23 bin tl nakitim vardı ne yapacağımı bilemedim. Altın aldım altın düştü, korktum müsait bir yerden dolar aldım kararsızlıkla hareket etmeme rağmen 3- 5 kuruş kazandım. neyse asıl önemli olan şu. eğer o gün dolar alsaydım ve en tepeye kadar çıkmasaydım 10 bin lira civarında kazanacaktım, altında kalsaydım 7 bin lira civarı kazanacaktım. hepsi battık korkusundan yani
nisaars için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Dolar için dprsn yorumu ()MB dolar rezervini derhal bozdurmalı diyorsunuz yani. İhaleler şeytanın parasıyla yapılmasın garanti ücretler dolarla ödenmesin. Çok hoş bir söylem. Vatansever işadamlarımız ne güzel yaptılar kameraları çağırıp dolar bozdurma etkinliklerini değil mi? 3. 4 ten aldıklarını 7. xx ten bozarken.. bu sitede insanlar 3 kuruşla yatırım yapıyor. Milyar dolarların döndüğü mecralar başka yerler hocam. Buradaki herkes tüm dolarını bozdursa belki 1 kuruş oynatır doları. Başka bir nokta üretim. Ama üretimi ihraç etmezsen ve hammadde üretmezsen cari açığın büyür ve daha borçlu hale gelirsin. Yani yine iş şeytanın parasına mı döndü ne?
Doğru_hesap için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dprsn yorumu ()Ajan olduğu konusunda derin şüphelerim olan birinin salıverilmesi bu kadar mutlu etmesin bence sizi
Doğru_hesap için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dprsn yorumu ()En vatansever işadamlarımızın 3 liradan aldıkları dövizleri 7 liradan sattığı gibi bir gösteri mi yapalım ne yapalım
Metalcii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dprsn yorumu ()Fed toplantısı 23 ünde miydi? Beklentiniz faiz artışı mı?