Üye adı:DolarDuser
Kayıt tarihi:7 Mayıs 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2521
Üye puanı:164
Takipçileri:16
Takip edilen:13
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Mimar/Mühendis
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Her şey olacağına varır...
Şuan Dolardayim.
7 Ağustos
Selam arkadaşlar..
Kesinlikle full işlem yapmayin.
Elinizde daima tl bulundurun..
Sepet yapın ve enaz 4 farklı emtia ve para birimi bulundurun..
Âlim ve satımlarınızı kademeli yapın.
Hicbir emtia ve para biriminin dibi yada tepesi yoktur..
Buralar alım yada satım fırsatı diyen arkadasları dikkate almayın..
Haber akışı ve mb larinin faiz kararlarını takip edin..
Ozellikle fed ve a. b takip edilmeli.
Tüm kararlarınızı kendi iradenizle verin değerli dostlarım..
Herkeze bol kazançlar..
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için DolarDuser yorumu ()8.20 ye kadar düşeceğini belki satışlar hızlanırsa daha da altı gelir. İlk hedef 8.20 diyebilirim. ytd
falcon38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için DolarDuser yorumu ()Yarın muhtemelen dolar daha da düşecek. Ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için DolarDuser yorumu ()Faiz arttırmı gelmeyecek. Cuma günü kavcioglu açıklama yaptı. Piyasa etkilenmese direkt faiz arttırmayacaz diyecekti. Ona rağmen dolar çok etkilendi
Kuşçu_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için DolarDuser yorumu ()Nickini değiştir.
Nerede128milyarDolar için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için DolarDuser yorumu ()Olabilir, dolar en tepeden bu yana 3 saatte 17 kuruş düşmüş.
cannn33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için DolarDuser yorumu ()Bu hızda çıksaydı haftayı 9 ile kapatırdık
Hasantino35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için DolarDuser yorumu ()dolar a müdahale gelmiş. Bu kadar dik inemezdi bence. Müdahalenin gelmesi şarttı.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için DolarDuser yorumu ()Ben de Empire State ye benzettim kapanışı:))
Yörük16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için DolarDuser yorumu ()Ben de Empire State ye benzettim kapanışı:))
Yörük16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için DolarDuser yorumu ()Usta dolar a nasıl endeksli oluyor.
Benim bildiğim sp500 e paralel ilerliyor bizim borsa.
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için DolarDuser yorumu ()İnşallah usta. Artık bilsinler Türkiye eski öyle emir verilen ülke olmadığını..
Saygılar:)
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için DolarDuser yorumu ()İncirlik büyük koz. Onu en sona saklayalım. Eğer şimdi kullanırsak elimizde başka bişey kalmaz:))
Emine_has için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için DolarDuser yorumu ()Hayır yani görende der 20 yıl önce Jeff bezos gibi zengin hayatı yaşıyorduk. Ben kimseyi bu konuda ne alkışlıyor ne de eleştiriyorum. Site kuralları var. Kahvehane değil burası.
honda_nc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için DolarDuser yorumu ()Siyaset yasak.
benjanmin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için DolarDuser yorumu ()Şöyle bir gerçek yanımız var:
Bazen aç gözlülük yapabiliyoruz. Mesela bir kötü haberde, bir olayda hemen dolar almak istiyoruz çünkü daha fazla kazanmak istiyoruz.
Bizim bunu bırakmamız lazım ülke ve şahsi menfaatlerimiz için..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için DolarDuser yorumu ()Olaylara duygusal bakmamak lazım. Emin ol buradaki herkes dolar ın düşmesini hatta yerleri görmesini ister.
Ama birikimlerini de korumak zorundalar.
Şu durumda kimsenin elinden bir şey gelmiyor. MB dolarizasyonu kırabilmek bir şeyler yapmalı, bu işi halkdan bekleyemeyiz
Emine_has için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için DolarDuser yorumu ()Biz de isteriz dolar ın kontrol Altın da olmasını.
Ama dolardakiler için de teşvik edilmesi gereken başka şeyler yapılması lazım.
- Faiz değil-
Yoksa kimse ilerde zarar edeceğini düşündüğünden dolarları bozmaz.
Emine_has için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için DolarDuser yorumu ()Siyaset yapmayın.
emrez için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için DolarDuser yorumu ()Aramızda haksız yere bize atılmış iddialara sevinen var mı!
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için DolarDuser yorumu ()Bence biden in konuşması çok etki etmez. Hatta etki eder mi o bile tartışılır. Avrupa'da çoğu ülke soykırım iddiasını tanıyor. ABD nin tanıması neyi değiştirecek:)
tl_kralı için cevaplandı (yorumu göster)