Üye adı:DOKTOR42
Kayıt tarihi:5 Mart 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5332
Üye puanı:380
Takipçileri:35
Takip edilen:4
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Ekim 1991
Meslek:Kamu çalışanı
Yaşadığı yer:Konya
Başarı beIki insana çok şey öğretmez, fakat başarısızIık çok şey öğretir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DOKTOR42 yorumu ()Usta bu gramda fırsat kaçtımı dersin yoksa varmı bi alım hedefi
temel_teknik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Usta neyapıyon nöbettemisin
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()@Ayşegül77 hanım gereli sevdiniz sanırım oda sizi aselsan gibi çakılıp kalmadı şükür ki geri topladı genede dikkatli olun en azından yarısını satıp karla alttan almaya çalışın derim bildigimden degil :)
Ayşegül77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Güzel çalışma helal usta sagol Allah razı olsun kazanmamıza vesile oluyorsunuz
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Usta şurda ne güzel aile gibi olduk nereye dur bakalım hisse yazma ama en azından dur sitede ters konuşanlarmı oldu engelle geç burda olay kazandırdınmı agamsın paşamsın kaybettimi düşman olacak insanlar var görüyoruzda
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Teşekkür ederim bilgi için
Uyu2zz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()İyi bakalım bende 1000 lik almışdım dün 3. 25 den satılırmı okadar alsan alıcı sorunu olurmu
BEYAZ_ATLETLİ_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Sen orma al usta tavan yapar
BEYAZ_ATLETLİ_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Ulun hareketlendi güzel
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Abi alsak satabilirmiyiz alıcı çıkarmı
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()50 k alsak 3. 60 gidermi
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Saysın bakalım ansızın harekete geçecektir
erk_kan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Duruyor onun bi zararı yok takılsın :) inşAllah yükselişe geçecektir
erk_kan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Allah bol bereketli kazanç nasip etsin
erk_kan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Tebrikler almadım ama güzel çalışmaların var usta
AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()He tamam pn süt çok iyi gidiyor teşekkür ederim :)
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()3. 27 ne abi
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Tamam abi ort iyi zaten bunu beklerim teşekkür ederim
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Abi müsaitsen sütün kademeleri nasıl bakarmısın @kahvecii
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Bereketli olsun 150 ye gider artık o :)
bozkurtt için cevaplandı (yorumu göster)