Üye adı:DOKTOR42
Kayıt tarihi:5 Mart 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5332
Üye puanı:380
Takipçileri:35
Takip edilen:4
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Ekim 1991
Meslek:Kamu çalışanı
Yaşadığı yer:Konya
Başarı beIki insana çok şey öğretmez, fakat başarısızIık çok şey öğretir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Usta nasılsın keyif alem nasıl @kahvecii
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Hayrını gör
bozkurtt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Ful içerdeyiz kar gördügümü çıkacam teşekkür ederim bi oyun var gibi hayırlısı
tam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Yani neyapalım şimdi biz
tam için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Hayırlı sabahlar herkese
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Günaydın teknik hocayı takip edin
SELİN28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Ne sormuştunuz
SELİN28 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Ben duruyorum ozaman ful kagıtlardayım zaten maliyet düşürecek tl yok umarım borsa o seviyeyi görür
BEYAZ_ATLETLİ_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Garfadan çıkdınmı sen usta
BEYAZ_ATLETLİ_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Usta garfa ne yapalım hastalandı kagıt :)
AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Nibas yere yapıştı kalkamıyor sırtı yerden
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Dün bugün eskidik iyice :)
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Abi ykgyo iyi düştü devamı gelirmi ki
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Hisseler mütiş düşüşde
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Günaydın abi sanada bol kazançlar
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()İnşAllah öyledir çay kaşıgıyla verdiler kepçeyle aldılar
erk_kan için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Günaydın usta ful hissedeyiz beklemek lazım ozaman bu durum geçici mi
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Dipden aldık dedigimiz bile düşüşde neyse hayırlısı usta inşAllah durum lar düzelir
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Yoksa bizi böyle etkileyip borsa satışmı yediriyor lar :)
regi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Halkı açıga sattı sanırım Yarım saat önce
regi için cevaplandı (yorumu göster)