Üye adı:DOKTOR42
Kayıt tarihi:5 Mart 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5332
Üye puanı:380
Takipçileri:35
Takip edilen:4
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Ekim 1991
Meslek:Kamu çalışanı
Yaşadığı yer:Konya
Başarı beIki insana çok şey öğretmez, fakat başarısızIık çok şey öğretir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()En az 20 tl bu ihale işininde etkisiyle düşüncem fazla diplerde bekledi tabi beklenti bizimkisi
Çolpan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Yok satmadım nasipde varsa bişeyler kazanıcaz inşAllah
Çolpan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()İyidir senden naber
Çolpan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()İnşAllah ihale olmasa bile hisse yılın dibini yapmış umarım 20 tl yi görecektir
Skrprtakali için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Aynen inşAllah etki edecek
Skrprtakali için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Üzmeyecek kadar sa merak etme çıkış yapar 7 den geldi doldur boşalt la iner inerse
DEMO34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Yüklümü aldın
DEMO34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Pnsüt çanak yaptı pazartesi dökecez inşallah içine içecez :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Rica ederim çılgın kagıtlara fazla takılma kimse önermez zaten bera denge link flap yatırımlık olanlara bak tercih senin tabi
Bohemiennemüzik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Manüpüle kagıttan korktuk aselsana girdik o daha beter çıktı :)
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Usta aselsan benim sinirlerimi aldı artık his duygum yok 30tl ort olupda kar alamamak ayrı bi zeka :)
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Ortak beraya girmedim dondu 5. 5 de tırstım sen neyapıyon
Ayşegül77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Speklerde olmasa heycan yaşayamıycaz :)
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Eyvallah usta ful girmedim ama haşlık çıktı teşekkür ederim
AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Hedef maşşallahı var iyi gidiyor
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Sen yüklümü girdin usta
bozkurtt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Benim pek bi bilgim yok hisseler konusunda ustalara danışın ben de önerilen lerin fiyatına yerine bakıp alım yapıyorum
Bohemiennemüzik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Bendede vardı 30 ort kar alamadım güvendik hisseye malum belki de benim beceriksiz ligim :)
Bohemiennemüzik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Boşver ihaleyi kagıt yılın tabanında aselsanda şişti ihalelerle bi anda patladı
Bohemiennemüzik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DOKTOR42 yorumu ()Pnsüt düşüne bilirsin şuan sabır sınamasında inşAllah gelecek vadediyor haklımıyım @kahvecii usta
Bohemiennemüzik için cevaplandı (yorumu göster)