Üye adı:Dök
Kayıt tarihi:26 Mart 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3531
Üye puanı:334
Takipçileri:16
Takip edilen:30
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:7 Mart 1984
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()Arkadaşlar günaydın.. @ellilot hocanın verdiği sayım aynen işliyor. Gece 6.28 den döndü ve şimdi 6.34 oldu. Hedef şuan 6.19-6.20 dir. Ben onun sayıma göre gittim ve gram arttırdım.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()@ellilot hocam yine ban yemiş. Üzüldüm şimdi.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()Kaça kadar düşer üstad minnak obomuz?
Varabey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()@ellilot hocam sizin paylaştığınız grafik gerçek oluyor galiba ama 4 saatlik kapanış olması gerekli değil mi?
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()Arkadaşlar 6.40 desteği yıprandı. 6.31 e gidiyoruz galibaa.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()@ellilot ustamın @BossVurguncu aracılığı ile paylaştığı formasyon kardeşim.
T_ayla için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()Sağol ustam. Sen bilgilerin ile bize ışık ol. Burda gereksizlere hiç cevap vermeme.
ellilot için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()Ve 6.5083 günlük kapanış yapması gerekli formasyon iptali için.
ellilot için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()@ellilot ustam 6.40 desteği zor tutuyor. Kırmak istiyor gibi. Bakalım. Ben alım yapmadım hocam. Bekliyorum..
ellilot için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()Anladım hocam. 6.4165 gördü zaten.
ellilot için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()@ellilot hocam 6.44 verdiğini yerine koydun mu? Yoksa izliyormusunuz?
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()@ellilot ustam haklısın. Burda sizin gibi iyi hocalar vardı. Başta @USTAMM vb. Gibi. Artık yazmıyor çoğu. Sizi takip ediyoruz..
ellilot için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()@ellilot hocam iyi geceler..
ellilot için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()@vatansever1 hocam oraya kadar düşer mi gümüş? Bence 6.30 görse çok iyi diyorum
vatansever1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()Evet olabilir hocam. Farklı tarihler çıkıyor sitelerde
ÇANCILAR_PET_SHOP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()Hocam fed toplantısı 15-16 eylülde. Yarın tutanak ile ilgili bir açıklama yok
vatansever1 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()@USTAMM slm. Nasılsınız üstadım? Gümüş sayfasına artık yorum yazmaz oldunuz.. Neden? Bizi değerli yorumlarınızdan mahrum bırakmayın..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()Arkadaşlar 6.41 desteği zor tutuyor artık gümüş gramı. Gümüş 6.31 istiyor haberiniz olsun..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()Tamam hocam.. Anlaşılmıştır..
ellilot için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()@ellilot hocam kaçtan almayı düşünüyorsunuz? Ben 6.30 emir girdim.
ellilot için cevaplandı (yorumu göster)