Üye adı:Dök
Kayıt tarihi:26 Mart 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3531
Üye puanı:334
Takipçileri:16
Takip edilen:30
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:7 Mart 1984
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()Üstadım bende 6.43 den sattım 20 kilo. Bakalım alttan alabicekmiyim? Eğer sende hala almadıysan bir beklentin vardır..
M_yıldız için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()@M_yıldız hocam gümüş aldınız mı?
Otomatik Hatırlatma: Üyelerin yıldız sayıları diğer üyelerin yorumlara verdiği puanlar, altın simülatör sonucu ve üyelik tarihi vb. kriterlere göre otomatik sistem tarafından hesaplanmaktadır. Yıldızlar otomatik olarak belirli zamanlar içinde bu kriterlere göre güncellenerek artabilir ya da azalabilir. Yıldız sayısının fazla olması üyenin site içerisindeki tecrübesini gösterir ancak yatırım konusunda uzman olduklarını asla göstermez.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()@Varabey hocam dediğiniz çok doğru. Ben dolar da 8-8.05 kadar düşüş beklıyorum. Ama önümüzdeki cuma Amerike TDİ verisi var. Bakalım neler olacak?
Varabey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()@Varabey hocam 22.26 beklentiniz var mı onsta
Varabey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()@ellilot hocam 6.04-6.08 beklentiniz var mı hala?
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()@ellilot hocam haklısın. Bakalım beklerim. Bende en uygun yerden trene binerim artık
ellilot için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()@ellilot hocam aslında hata yaptım. Sayımı beklesem daha iyi olacaktı. Bakalım ne olacak?
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()@ellilot hocam pazar gece 6.35-6.38 yapar diye düşündüm. Alttan alırım diye ama herhalde 6.64 yapacak gibi..
ellilot için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()@USTAMM hoşgeldiniz.. Yorumlarınızı bekliyoruz..
USTAMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()@ellilot hocam 20k 6.4310dan TLye geçtim. Sayımda durum nasıl hocam
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()Yürü be gümüş yürü artık
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()@ellilot hocam sağolun.
ellilot için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()@ellilot hocam süper olur valla. Allah razı olsun derim
ellilot için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()@Manga hocam öyleymiş. Keşke burda olsa da bize yararı dokunsa güliz hocanın.
Manga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()@Manga hocam iyisiniz. 3/1 TL elinizde duruyor mu? Alttan almadınız daha değil mi?
Manga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()@Manga hocam slm. güliz hoca burdan ayrılırken sizi işaret etmiş. Sizin iyi analizci olduğunuzu söylemiş.
Manga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()@ellilot hocam en son @BossVurguncu kardeşim aracılığı ile attığınız grafik güncel mi? Yoksa rakamlarda değişiklik var mı?
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()@ellilot hocamın ismi murat
Manga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()Anladım hocam
Şu dip bir türlü gelmedi. Haftaya sayım paylaşırmısınız? Yada aldım sattım derseniz ben yine takip ederim.
ellilot için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()@ellilot hocam nasıl yanii? Sizin 7.50 rakamı Kasım gibi mi gelir?
ellilot için cevaplandı (yorumu göster)