Üye adı:Dök
Kayıt tarihi:26 Mart 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3531
Üye puanı:334
Takipçileri:16
Takip edilen:30
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:7 Mart 1984
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@Kınıklı_ hocam emeğine sağlık. @Hasan_3444 hocam ile tronda beklemeye devam. Hedef 2 TL Nisan ayı içinde.
Kınıklı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Aynen kardeşim. Çeşmede bekliyorum seni inşallah :))
Hasan_3444 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Aynen kardeşim 1 TL olsun artık :))
Hasan_3444 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Aynen öyle kardeşim. Holo bile uçtu valla :))
Hasan_3444 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Yürü tron artık yürü. X4 yap artık..
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Dök yorumu ()Taamam hocam.
The_RePaN için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Dök yorumu ()@The_RePaN üstad dolar almaya niyetim var. Siz ne zaman almayı düşünüyorsunuz?
The_RePaN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Yürü be tron. Kop tron artık :))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()Eyvallah üstadım. Çok teşekkürler.
BossVurguncu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Valla gümüşten iyi olduğu doğru hocam ama riskleri var tabi. Kripto para borsasının karşılığı yok mesala. Yinede siz bilirsiniz. Etkilemek istemem.
Zultanz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Tabiki binance uygulaması.
Zultanz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()Kardeşim trondan vurdum parayı. Şimdi dolar alacağım. 7.90-7.95 rakamları üzermi sence alım için? En son 7.85 kadar dokunur mu üstadım?
BossVurguncu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Aynen öyle kardeşim. Tronda rahat ol. Yürür yakında
atmetmuti için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Hocam tronun çoktan olması gereken yerdi zaten bu rakamlar. Önüne yüksek rakamlı satış botları koyup yükselmesine izin vermediler.
atmetmuti için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Nisan ayı içinde bekliyorum kardeşim
juvena için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Kardeşim tron 4 lira olmadan satmam. Hot alayım diyorum ama biraz. Ufak bir TL var ya elimde :))
Hasan_3444 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Tamam hocam sağol. Bir miktar alacaktım. Olmadı yarını bekleyim. Malum perşembe hep bir düşüş olur.
Kınıklı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Şuan 0.016 da geziyor. Daha düşmemiş
Kınıklı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()TL bazlı mı hocam 0.16 destek?
Kınıklı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@Kınıklı_ hocam iyi geceler. Hot düzeltme mi yapıyor? Yorumunuz var mı bununla ilgili sayfanızda