Üye adı:Dök
Kayıt tarihi:26 Mart 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3531
Üye puanı:334
Takipçileri:16
Takip edilen:30
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:7 Mart 1984
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Kardeşim ne etkilemesi her zaman yaz. Bendeki 13 bin CHZ duruyor daha satmadım. Ortalaması 3.98
Her zaman yaz. Bakalım yine gider galiba 4.40 TL doğru
Ozgura için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Tamam kardeşim. Bende başladım ufak ufak :)). Hedefimiz kaç burdan nasipse kardeşim?
Ozgura için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Valla. Hocam olsun. Chz yine yükseliş yapacak bence. Bendede var chz. Nasipse 0.519 direncini geçerse yürür zaten. Şimdi güç toplayıp alttan gelecek bence.
Yörük16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Hocam sende satmadın mı? Chzyi?
Yörük16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@celik2119 hocam chzyi sattınız mı?
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Konu: Chz breakout
@USTAMM CHZ retest mi yapıyor? Direnci tekrardan zorlar mı?
USTAMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Evet hocam. Maşallah yürüyor.
Kınıklı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Inşallah hocam :))
legend84 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Hocam chz yürüsün artık inşallah :))
Kınıklı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Hocam hoşgeldin. Nerelerdesin kınıklı hocam :))
Kınıklı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Çok teşekkürler hocam. Allah razı olsun
legend84 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Legend hocam 0.4830 Dan tepki gelir mi acaba chzde
legend84 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Tamam kardeşim
0.4830 Dan tepki gelir mi acaba
Ozgura için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Kardeşim kaça kadar düşer sence
Ozgura için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@USTAMM CHZ retest mi yapıyor yine?
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Önder hocam chzyi kaç dolar da satacaksın?
Önder8080 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Konu: Chz breakout
Aynen ustamm.
USTAMM için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@DolarTLEuroTL hocam 4.35 üstüne devam etmesi için 4 saatlik kapanış yapması gerekli değil mi?
DolarTLEuroTL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()CHZ show devam ediyor. Bizi izlemeye devam edin :))
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Aynen kardeşim. 33707 chz vardı elimde 3.98 ortalamalı kardeşim. Dediğim gibi bir bölümünü sattım. 13 bin CHZ kaldı elimde. @USTAMM hocam 44400 gelebilir diyor btc de. Valla o ne derse geliyor kardeşim. nakite ondan dolayı geçtim. Ne olur ne olmaz. Sanada bereketli olsun kardeşim.
Ozgura için cevaplandı (yorumu göster)