Üye adı:Djnr037
Kayıt tarihi:11 Ocak 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:570
Üye puanı:102
Takipçileri:2
Takip edilen:10
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1975
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Kastamonu
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10393,32 Nakit puanı var
T. Puan:10393,32 Gram & Puan birleşimi
Başarı:530. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Dışişleri Bakanlığı, ABD Dışişleri'nin S-400 açıklamasıyla ilgili olarak, "ABD tarafını ilişkilere zarar verecek yanlış adımlar atmaktan kaçınmaya davet ediyoruz" ifadesini kullandı.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Burası dolar sayfası. Alıyorumki burda takılıyorum. Acaba sen niye burda takılıyosun.
Ottoman_Empire_29 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()dolar alınmasına kızanlar gidip de paramızın itibarını düşürenlerle uğraşsalar ya.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Sesli güldüm. Like attım.
ÇATPAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Kaçta ki açılışları. Olmadımı
Cavres23 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Keşke bunu zarar çekmeden önce anlasaydın.
korkuthatem için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Kusura bakma yanlışlıkla oldu. like atacaktım.
Snne için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Ekonomide bir düzelme yok ama kabul etmek lazım Mb. İyi tuttu dolar ı.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Bu ne ya. Ne biçim adamlarsınız. Bu ne uslub. Ayıp ayıp. Hamama çevir diniz burayı.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()tfx süreli hata veriyor. Kendi kendine kapanıyor. Sizlerde de varmı aynı sıkıntı. Sürekli rapor gönderiyor. Bir kaç kez kaldırıp yeniden yükledim ama değişiklik yok.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()İlginç doğrusu. Birileri dolar düşecek algısı için maaşa bağlanmış sanki. Size ne kardeşim. Ekonomi düzelsin elbetde TL ye yönelelim ama şu an güvenemiyoruz. Ya döviz ya Altın insanlar bir yere bağlamak istiyor.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Hani FED varken dolar nota mota bakmazdı ne oldu. Burda kimi iş biliyor diye takip etsek biryerde yanıltıyor.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Birileri şu ustaları uyandırsın.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Neye dayanarak diyosun. Bunu destekleyecek veri varmı elinde.
Semiheses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Düzelen ekonomiyle birlikte elbetteki dolar ın düşmesini isteriz. Ama burada bazıları algıyla doların düşeceğini sanıyor. Yazık heryer de ayak oyunu...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Kafamız çok karıştı. Tamercan nerdesin:))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Gerçekten faizmi yükseltildi
veyselakar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Mb toplantısı bu günmü
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Kesinlikle:))
MajoriS1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()tfx e giremiyorum. Sürekli hata veriyor dolar kaçla kapandı acaba