Üye adı:Diverter
Kayıt tarihi:28 Ocak 2021
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:5653
Üye puanı:486
Takipçileri:119
Takip edilen:37
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:25 Mayıs 1983
Meslek:Mimar/Mühendis
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Diverter yorumu ()Diren 27.2 usd :) Burdan onayı alması gerek.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Diverter yorumu ()27.2 sıkıntılı orayı uzun süredir kırmadı ordan giderse 26.85 var.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Diverter yorumu ()Rasyo iyi yükselmiş. Dxy de yüksek.10 yilliklar çok etkin değil şu an.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Diverter yorumu ()Abd aldığımıza pişman etme sen de al. Ons 27.4 gayet cazip alim icin :)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Diverter yorumu ()7.65 alımı olmuyor simdilik. Daha da düşmez ise tabi. 7.68 den biraz daha ekledim.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Diverter yorumu ()dolar buradayken Abd de ons alirsa uçar burasi.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Diverter yorumu ()Bugun dolar günüymüş:) Basa basa gidiyor.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Diverter yorumu ()7.65 alim emrini calismadi. 1 kuruş ile gormedi sanirim. 27.2 ye ons değmiş yine. Burayı kurmazsa yukari atar yine.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Diverter yorumu ()7.65 alim emrini calismadi. 1 kuruş ile gormedi sanirim.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Diverter yorumu ()7.72 den bir miktar daha aldı alim emrini gerçekleştirdi bu sefer şükür.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Diverter yorumu ()Abd işsizlik hakkından yararlanma başvurusu. Invincible Lion isimli kullanıcı arkadaşımızın sayfasında günlük veri akışı bulunuyor. Ordan da bakabilirsiniz.
yabangülü_17 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Diverter yorumu ()Ons seri zikzag çizmeye başladı. 15.30 verisi için sanırım. dolar da son 30 dk dır istikrarlı artışta.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Diverter yorumu ()dolar neden böyle oldu? Sabah banka satis 7.73 lerden aldım keske biraz önce su 7.69 dan da alabilseydik.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Diverter yorumu ()Evet 7.71 den alirim diye düşündüm olmadı. Hos 1-2 kuruş hesabı yapmayın diyorlar ancak o 1-2 kuruş terste kalınca çok önemli oluyor. Can sıkıp neden daha alttan almadım dedirtiyor insana.
Zeyce61 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Diverter yorumu ()7.69 burda gördüğünde 7.71 satmalari lazımken 7.737 den satış koymuşlar. 2 kuruş farkta olsa insanin böyle yapınca alası gelmiyor.
zynpclk078 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Diverter yorumu ()Diyelim ki daha önce burda satış 7.73 olması gerekirken 7.75 ten satıyor. Makaslar ise aynı.
gurkan009 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Diverter yorumu ()Diger bankalarda da aynıysa aksi bir durum mu olacak acaba?
zynpclk078 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Diverter yorumu ()Kuveyt al satı arttırdı nedense.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Diverter yorumu ()7.65 ve aşağısı gelsin diye bekliyoruz. 7,71 çok salmiyor simdilik.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Diverter yorumu ()Enflasyon verimiz bir miktarda olsa dolar i yükseltti. Asyadan kapanışa doğru satış yedi ons. Avrupa ise simdilik az da olsa yukseltirmis gibi yapiyor. Tahviller de Salıdan itibaren onslari çok baskilamiyor gün içinde de genelde stabil hareket ediyor. Dxy de aynı şekilde. Rasyo sınır degerde. Ons dunku yerine geri çekildi. Asagi da yukari da gidebilir duruyor. 15.30 Abd verisi ve açılışa kadar belki bir miktar daha ilave imkanı verir bakalim artık.