Üye adı:dinçersiber
Kayıt tarihi:11 Ağustos 2014
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:7726
Üye puanı:2025
Takipçileri:1057
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:İstanbul
Sitede gerçek veri ve analizlerle yorum yazan,
Bilgilerini bizlerle paylaşan,
Sağduyulu hareket eden,
Acaba birini zor durumda bırakıyor muyum düşüncesiyle cümlelerine yön veren,
Hislerden çok, rakamlardan güç alan kişilere lütfen sahip çıkalım, saygı gösterelim, kötü niyetli şahıslara yem etmeyelim.
Unutmayın!
"Seçimler bize aittir,
yorumlar da sahiplerine. "
- dinçersiber
Saygılar.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:313365,56 Nakit puanı var
T. Puan:313365,56 Gram & Puan birleşimi
Başarı:34. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dinçersiber yorumu ():) Kafaları boşaltacağız ki yeni seneye dinç başlayabilelim yanlış anlamayın :)
Grafik_Fx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dinçersiber yorumu ()Brent de düşüş sürer mi bakacağız?
Burdan 43, 50 mi yapacak.
Yoksa tamamlanan formasyona uyup 48, 25 mi gelecek.
Yol haritası bu bende şimdilik. YTD
Goksan74 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dinçersiber yorumu ()Hocam nasılsın iyi misin?
Yarın noktayı koyuyoruz dediğin gibi :)
Ne var ne yok?
efe4040_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dinçersiber yorumu ()Alımcılar da düşsün diye bekliyorlar :) 3, 51 geldi zaten
Ukab için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dinçersiber yorumu ()3 çıkmıl orda yanlışlıkla 4 olacak.
4 saatlik kapanışlar olmalı yanlış anlaşılmasın :)
Gizem_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dinçersiber yorumu ()Bu gbp TRY için miydi? :)
Grafik_Fx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dinçersiber yorumu ()gbp try bakar mısın uygun zamanında.
4, 4630 altında düşüş bugün için görünüyor 4, 4320 civarına kadar gibi.
4, 5130 üstü 3 saatlik kapanışlar yapması lazım ki düşüş kanalını yıkarı kırabilsin.
@Gizem_ @Kuubat
Grafik_Fx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dinçersiber yorumu ()Bekleyip göreceğiz işte :)
Grafik_Fx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dinçersiber yorumu ()Dünkü 3, 5260 meselesi gibi olan formasyonu diyorsun sanırım.
Ona da baktım da 2. omuzlar daha kısa sürede gerçekleşebiliyor.
Tercihimi bu yönde kullandım :)
Grafik_Fx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dinçersiber yorumu ()Belli olmuyor bu. Geriye doğru bakarsanız görürsünüz.
Çıktığı da olur düştüğü de.
Hatta çıkış ve inişler piyasa açılana kadar da gerçekleşebiliyor.
yerli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dinçersiber yorumu ()Cuma yükseltip bayramda aşağı almasınlar sonra en son geçen tatildeki gibi :)
@canokan79 Usta, üstad demeyelim :)
Anlayışın için teşekkürler.
@Hakan_27 ben de alın satın yok arkadaşım. Grafiği attım hoşuna gittiği yerden almak satmak sana ait.
Bunlar sıkıntılı işler, şahsen kimseye göre al sat belirlemiyorum, belirlenmesine de karşıyım. YTD
Grafik_Fx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dinçersiber yorumu ()Baktığımızda o bile toboyu bozmuyor :) 4 saatlik kanal kırılmazsa daha güvenilir bir tobo olur diye düşündüm ben.
Hayırlısı bakalım.
Çıkışı ordan mı yapacak diyorsun? :)
Grafik_Fx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dinçersiber yorumu ()Hayırlısı olsun.
Biz burda dolar ı ve direk- dolaylı yoldan etkileyen etkenleri konuşalım.
Kağıt felan konuşuluyor.
Dolara etkisi yok.
Boş gürültü oluyor. :)
Bist sayfasına da yazan yok doğru düzgün.
canokan79 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dinçersiber yorumu ()Evet bayramda işlem yapamamak sıkıntı. Orda herşey olup bitebilir sorun bu =(
Grafik_Fx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dinçersiber yorumu ()Borsada mısın?
canokan79 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dinçersiber yorumu ()Beklentin düşüş yönüne mi döndü yoksa :)
Grafik_Fx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dinçersiber yorumu ()Kusuruma bakma adım akıllı birşi çizim uzun zamandır atamıyordum biliyorsun :)
Grafik_Fx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dinçersiber yorumu ()Senin verdiğin fiyat vardı zaten :))
Benim tahmin seninkine paralel oldu. Başka bir şey mi var yoksa?
Grafik_Fx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dinçersiber yorumu ()Etiket atmayınca bunu görmemişim :)
Gerçi ben de aceleyle çizdim etiket atmamışım kimseye şimdi farkettim :)))
Grafik_Fx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dinçersiber yorumu ()Merhaba arkadaşım.
Eninde sonunda bir fırsat bulduk işte.
Seminer iptal olmasa atamazdım yine birşey. :)) nasılsın bakalım?
Grafik_Fx için cevaplandı (yorumu göster)