Üye adı:dfor
Kayıt tarihi:20 Mart 2018
Durum:Bu üyelik site kuralları gereği iptal edilmiştir.
Yorum sayısı:11603
Üye puanı:981
Takipçileri:66
Takip edilen:43
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Ankara
figen19191919
Gram Altın:40 Gram altını var
Puan:121,31 Nakit puanı var
T. Puan:241533,122 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için dfor yorumu ()Allah iyiliğini versin hemi:)
Melek_torpido için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için dfor yorumu ()Aynen admin de sevmeyince sevmiyor :) @admin hangi burçsun acaba?
Melek_torpido için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için dfor yorumu ()Valla tam üstüne başmışsın arkadaş :) ama ben bilmiyordum :)
büyük_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için dfor yorumu ()Sende de ne hafıza var arkadaş maaşallahh...
büyük_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için dfor yorumu ()Bi sorayım ama başka üyelik fikrine sıcak bakmıyordu :)
büyük_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için dfor yorumu ()Zannetmem bence değil
büyük_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için dfor yorumu ()Yoo üyeliği de yeni ama sanırım IP den anladı admin
büyük_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için dfor yorumu ()Yani bi şekilde milletin elinden dövizi alacaklar :)
bulut30 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için dfor yorumu ()Admin gözündende hiç birşey kaçmıuor maaşallah )
admin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için dfor yorumu ()Gece işlem yapılıyormu?
cladius için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için dfor yorumu ()Doğru ya bende parite ile ilişkilendirmeye çalışıyorum rakamları :)
Orçun007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için dfor yorumu ()Bakıyorumda ne alaniliyprum ne satabiliyorum Orçun terste kaldım bekliyorum öylece :(24.8 ile 20.02 nedir anlamadım
Orçun007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için dfor yorumu ()TL ile drek euro mu alacaksınız anlamadım
Kahve için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için dfor yorumu ()Ozaman tfx kullanıyorsanız alırken 10001 olarak alın makas 20 pipse düşüyor
Kahve için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için dfor yorumu ()Alacağın yer kurtarsa bari bu makaslarla zor
Kahve için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için dfor yorumu ()Kaçtan almştın
Kahve için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için dfor yorumu ()Aynen euro bölgesi hep kaybediyor 1.18*** ler hayal oldu
aksa6368 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için dfor yorumu ()Draghi konuşuyor öldürdü parite yi :(
Yavuz76 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için dfor yorumu ()Beni kurtarmıyor dönemedim maalesef :(
Kahve için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için dfor yorumu ()Hiç konuşmada daha iymiş :(