Üye adı:Derviş07
Kayıt tarihi:6 Temmuz 2016
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:228
Üye puanı:11
Takip edilen:10
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Antalya
Ben bir ayineyim, hekes bakar kendin görür, ger yahşi görür, ger yaman görür...
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Derviş07 yorumu ()127 den gram almıştım. satayım mı bekleyim mi
yigit2016 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Derviş07 yorumu ()Yani elimizdekileri TL'ye çeviri yoruz o zaman. sabırla beklemeye devam.
yigit2016 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Derviş07 yorumu ()Gramdan çıkalım mo
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Derviş07 yorumu ()Gramdan çıkalım mı?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Derviş07 yorumu ()Günaydın hayırlı sabahlar. hayorlı cumalar bol kazançlar herkese. 127 den aldığım gramı satayım mı şimdi. kar zarar yok.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Derviş07 yorumu ()Kar zarar yok. gramdan çıkalım mı ne dersiniz.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Derviş07 yorumu ()Cuma sabah bu fiyatlanmalar devam ederse gramı satacağım arkadaşlar... İnşallah düşmez.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Derviş07 yorumu ()Gram yorumu alabilirmiyim cuma günü için.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Derviş07 yorumu ()Çok teşekkür ederim.
cans06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Derviş07 yorumu ()O banka burda yok. netten açılıyo mu
cans06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Derviş07 yorumu ()Ben de target yok. Yapı Kredi ile çalışıyorum. Target hangi banka. Hiç duymadım.
cans06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Derviş07 yorumu ()Bankada gram 121 alış 130 satış. Yapı Kredi. yani o banka ile mi çalışmak gerekiyo
cans06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Derviş07 yorumu ()Target bir program mı yani. Pc de Java yüklü. Gramı satabilir miyim
cans06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Derviş07 yorumu ()Targeti nasıl kullanıyorsunuz. bankadaki gramı tablette satabilir miyiz
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Derviş07 yorumu ()Bankadaki altını tfx de satabilir miyiz. cumaya düşerse gram zarardayım.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Derviş07 yorumu ()Teşekkür ederim.
by_ons için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Derviş07 yorumu ()Yapı kredi
by_ons için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Derviş07 yorumu ()Satanlar nasıl sarıyor peki?
zamanlama_manidar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Derviş07 yorumu ()Gramı nasıl satacağız. ? Bankalar kapalı
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Derviş07 yorumu ()Gramı nasıl satıcaz. Bankalar kapalı?