Üye adı:Dertli
Kayıt tarihi:18 Kasım 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:21332
Üye puanı:13800
Takipçileri:6783
Takip edilen:9
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:İşsiz
Yaşadığı yer:İstanbul
100 doları 1 günde 1000 yaparsın ama neyi kaybettiğini bilemezsin
Zaman ayır net tavsiyemdir
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Dertli yorumu ()Dünde yazdım 3240 üzeri satılır diye artısı olursa sansınıza
seri1618 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Dertli yorumu ()Muhterem ful deyil ama dolar parçalı
u015Eükrü1905 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Dertli yorumu ()Muhterem yurodan dolar a balı gecseydin biraz rakamın yüksek
aslanlar için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Euro için Dertli yorumu ()Muhterem veriler bize göre iyi ABD ye göre kötü cepten yazyom şuan ama 3, geldi sanırım benim beklediğim eflasyon var yanı ABD akşam fed şahin borsalara bakıcaz ABD ekside açıldı 10 yıllık yukarı
Pinar0214 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Dertli yorumu ()Evet Muhterem ABD saatleri geri aldı pazartesi
Pinar0214 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Dertli yorumu ()Muhterem geliyo yavaş yavaş ama kar satışı gelir demiştim
bilolis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Dertli yorumu ()dolar a bukadar dinlenme yeter diyom ben ama
1BeğenmedimŞikayet
Euro için Dertli yorumu ()Muhterem buradan dolar al diyemem kararı sen vermen lazım ben bir aydan beri dolar diyom şimdi yükselirken ne diyem muhterem
Hope__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Dertli yorumu ()Muhterem ABD büyük ihtimal verileri beyenmiyecek buda dolar a yansır parite düşer
ebruca için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Dertli yorumu ()ABD yı görünce
ates82 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Dertli yorumu ()Muhterem ABD açılışını bekliyelim gerekirse 2 k satılabilir TL olsun elimizde duruma göre işlemini seçersin zaten kâr satışı gelecektir yuroya takibinde olsun
KARA_KARTAL için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Euro için Dertli yorumu ()Rabbim daha çok versin kardeşlerime hayırlı olsun muhterem
Tedirgin_38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Dertli yorumu ()3, 30muhterem
Rose6 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Dertli yorumu ()Muhterem dursun şimdilik
Tedirgin_38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Dertli yorumu ()Sizler verdiniz sağolun tüm muhteremlere
Dertsiz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Dertli yorumu ()Muhterem ABD açılışını beklesek
Rose6 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Dertli yorumu ()Eyvallah muhterem
Dertsiz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Dertli yorumu ()ABD açılınca hareket başlayabilir satmayanlar
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Dertli yorumu ()29235 destek şimdilik direnç 29316
mustafatma için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Euro için Dertli yorumu ()Muhterem bir parça çıkılabildi ama fed sonrasını bekliyelim madem satmadın
NIKOND2X için cevaplandı (yorumu göster)