Üye adı:DereBeyi44
Kayıt tarihi:15 Ocak 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:7962
Üye puanı:358
Takipçileri:115
Takip edilen:90
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
arkadaşlar yeni üye oldum mağduriyetim 90. 2 tl den altın almıştım 400 tl zarardayım tavsiyeleriniz öğrenmek istiyorum )
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10932,73 Nakit puanı var
T. Puan:10932,73 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()sen buna yükselme mi diyorsun sitenin kaçtan terste kaldığından bi habersin galiba ))) 2, 98 lazım )))
bilginizz_olsun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()ne demiştin ki..)
bilginizz_olsun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()hocam gördüm yorumunuzu saolun
temel_teknik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()göremedim hocam kusura bakmayın profilinize bakacam
temel_teknik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()hocam bakabildiniz mi ons grafiğine?
temel_teknik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()bende aynı kanaatteyim sanki parite riskli gibi duruyor
littleyatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()hocam onsun günlük grafiğinde haddini aşmış bir W formasyonu var dikkatinizi çekti mi acaba?
temel_teknik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()fx te misiniz?
lillywater için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()elimden geleni yaparım uveys hocam )))
üveys13 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()abla elimde 2, 97 den usd var batmaması mı kalmış Allasen )))
vezir35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()tamam abla seninleyim)
vezir35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()abla 1280 altını mı takip ediyoz parite için?
vezir35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()hahahah Allah bilir )))
zer0 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()hayır hocam amir işte gideyim yanına da egosunu tatmin etsin savcı hanım )))
||06__aldehit|| için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()ben çıkıyorum toplantım var dxy sana emanet hocam öğleden sonra görüşürüz
üveys13 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()Arkadaşlar savcı çağırmış öğleden sonra aranıza katılırım inşallah Rabbime emanet olun...
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()arkadaşlar abd tahvilleri artıda dolar 2, 87 nin Altın a inmez bu gün
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DereBeyi44 yorumu ()40, 5600 - 0, 4600 - 1, 12%
16/10 - Kapanış. Döviz usd
para çıkışı var bistteki yükselişin çoğu iç kaynaklı şu an
üveys13 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için DereBeyi44 yorumu ()bist bilanço haftasına girmiş onunda olumlu havası varmış dur bakalım bist bütün mermilerini harcıyor )))
üveys13 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()hocam günlük grafiklere bak 13 gündür 2, 87 üzerinde dolar bu kadar gelişmeye rağmen iyi direniyor
üveys13 için cevaplandı (yorumu göster)