Üye adı:DereBeyi44
Kayıt tarihi:15 Ocak 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:7962
Üye puanı:358
Takipçileri:115
Takip edilen:90
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
arkadaşlar yeni üye oldum mağduriyetim 90. 2 tl den altın almıştım 400 tl zarardayım tavsiyeleriniz öğrenmek istiyorum )
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10932,73 Nakit puanı var
T. Puan:10932,73 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()Ne kadar yatirmistiniz fxe
Ean için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()Hocam yarın parite yi bu seviyelerde bulursak girelimmi pariteye?
dolarcan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()hocam bankam şu an 1, 1962 den veriyor parite yi
dejavumonolisa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()parite için bekleyeyimmi
bilginizz_olsun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()parite yapayımmı hocam 1/6
Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()banka 1, 12 den veriyor şu an
bilginizz_olsun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()yorum bekliyorum kaçtan geçecez parite ye
bilginizz_olsun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()hocam parite rakamımız kaç olacak
EuroTürk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()Cok teşekkürler hocam takipte olacam hayırlı geceler size
Yakops için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()Sabir konusunda haklisiniz , tekrar iyi geceler
bilginizz_olsun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()Bende yarmtacam zaten cümleten hayırlı geceler tatli ruyalar herkese
))
zer0 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()İyi geceler)
zer0 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()Hocam su piyasa kuralının bilinmesinde fayda var her emtianin bir hafızası vardır ve daha önce uğradığı yerleri bir gün bir defada olsa ziyaret etmek ister)
bilginizz_olsun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()Hahaha be demedim mi))
zer0 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()Bende öyle diyorum)))
bilginizz_olsun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()Yok ben dolar la ilişkimi hiç bir zaman inkar etmedim ama biliyorum ki sitede cogu uye dolar iliskilerini inkar ediyorlar) ))
zer0 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()Hocam şu dolar düşüşünden once 0, 1 lotla ufak ufak islemlerimi yapiyordum ama dolar kelik gibi avladı beni ve bir haftalık karımı aldı götürdü onun icin biraz cesaretim kirik su an tavsiyeniz olursa takipte olurum)
Yakops için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()Ben 0, 1 lot kullaniyorum yani 1 pip =0, 34 dolar oluyor yüksek teminat minumum lot benim stratejim bu ama bazende şelale oldup ta terste kaldigimda baya stress oluyorum
inci1980 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()Hicam merhaba neler yapıyorsunuz fx te
Yakops için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için DereBeyi44 yorumu ()Hehehehe dolar a bak ya mahalledeki kötü kadın gibi oldu herkes bi sekilde temasta ama kimse onun yaninda görülmek istemi vah garibim dalır) )))
zer0 için cevaplandı (yorumu göster)