Üye adı:deniz88
Kayıt tarihi:23 Nisan 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20496
Üye puanı:2540
Takipçileri:138
Takip edilen:8
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Bist yolculuğumda bana emek veren öğretileriyle ufkumu açan @asrn hocam başta olmak üzere üstadlara teşekkürlerimi iletiyorum.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Sabah nakit yoktu malesef.
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Açık söyleyim. Dönsün kandemir alıcam. Bu fiyatlardan hiç alma fırsatım olmamıştı. Nakit can. @ARSN Hocamdan alırız sinyali
Halilibo06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Şimdi hesap yaptın değilmi 60 bin girilse oh 40 bin kar. Öyle değil işte bilemeyiz onu. )))
Halilibo06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Evet. Ful değil. Daha hala düşenler var alırız bişeyler. Ful girip düzeltmeye yakalanırsak fena)
Halilibo06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Olan yeter bence. Piyasa ucuz dolu.
Halilibo06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Hocam ben çok lottan yana değilim. Bak 6000 tl lik gesan dan en az al satlarda dahil 4000 aldım. Nakit bayram öncesi bitmemeli.
Halilibo06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Zor bir soru ful aldığın için)
Halilibo06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()İyi gönderdin onuda düştü takip edemedim ben
Halilibo06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()İki sözleşme var. Bugün çıkamadın 48.8 ler yakalayamadım. Onun üzerine yarın sabah alıcam. Gedza sasa dursun evet kesinlikle. Ful almasan daha mı iyi olur diyecemde bilemedim
Halilibo06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Gesan yinemi anlaşma imzalamış. )))
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Eyvah eyvah zor işin.
Deryagol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Kuranda ben kaldıran da)))
Deryagol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Ben doydum allah artırsın sofrayı kuran kaldırsın
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Gedza, sasa bunları orta vade düşünelim duracak bende. Alım olduğunda da full değil bildiklerimiz üzerinden. Şu bayram satışları olsun. ne güzel ucuzlamış petun tekfen gibi. Aldığında gedsa takip
Halilibo06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Her gün kağıt almak mı))) ekgyo çıkalım bi önce değilmi. Al sat nereye kadar)))
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Yeotek alıp kar satışı yapmışlığım var.
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Düştümü hepsi bir düşüyor. Sepet mantığı ki öğrendiğimiz bist döviz emtiya şeklinde benim anladığım. Bak dolar a çınar ağacı gibi. Lakin bende yok tabikii))
turkısh1111 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Arkadaşlar çok kağıt çok hareket benim takip edebilme becerim malesef yok. Sağlam firma ve daha az hareketten yana benim felsefem. Acemiyim Bilmediğim sularda yüzmekten kendi adıma korkarım. Alana da satanada nacizane hayırlı olsun diyebilirim. )))
1BeğenmedimŞikayet
22 Ayar Bilezik için deniz88 yorumu ()Valla ne diyeyim cal hoca okuduğunda şuan benim için ne düşünür o da ayrı konu. Sağlıcakla kalın arkadaşım.
Kürk_Mantolu_Madonna için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
22 Ayar Bilezik için deniz88 yorumu ()Bende tekrar yazıyorum haklısınız bende o mağdur eden kişileri şikayet etmiş bir kişiyim zaten.
Kürk_Mantolu_Madonna için cevaplandı (yorumu göster)