Üye adı:deniz88
Kayıt tarihi:23 Nisan 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20496
Üye puanı:2540
Takipçileri:138
Takip edilen:8
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Bist yolculuğumda bana emek veren öğretileriyle ufkumu açan @asrn hocam başta olmak üzere üstadlara teşekkürlerimi iletiyorum.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Fabrika varmı gerçekten gidip baksakmı)))
Kara_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Takipdeyim evet. Alıp düşüş yaşamaktansa 250 den de alsak kar garantiye oynarız. Rahat ol
architect için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Cuma tavan sattık hktm kimsin nesin tanıyalım seni temelde inceleyebilirmisiniz firmayı @Hakedis2 @Hasrüs arkadaşlar. Takdım ben buna))
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Yapmadım henüz
architect için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Maalt 245 kırdı diyebilirmiyiz
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Konu: GESAN Yine is almis:)..ytd ..
Endişem deveye iyi gesan yükledim olmadı stoplarız... Adamın biri uykularım kaçıyor demiş. İşin ehli diğer kişi sormuş neden. Elimde şu kağıttan çok var ya düşerse. O zaman demiş usta olan uykularını kaçırmayacak kadarını bırak diğerlerini sat. )))
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Konu: GESAN Yine is almis:)..ytd ..
Günaydııın. Bana bunlarla gel)))
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Cuma günü direnci hacimli kırmış. Zamanlama gayet iyi olabilir))) teşk.
Eragon_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Hktm sormuştum. Hatta cuma sabah aldım tavan sattım. haklısın al sat neden olmasın)))
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Bak vallahi bir kaç öneride bulunsaydın sabaha kadar araştırırdım. Ama zamanlaman yanlış. Ortalık mani. p. olaylarla. Tek bir kağıt. Haklı da olabilirsin. Sütten ağızlar yanmış buzlu yoğurt getirsen nafile.
Mehmetkarakus0 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Aslında düşündüm çokca alayım arkadaşta huzur bulsun sayfada rahat etsin. Çok yaşa)))
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()İyi ki demedin)))
Mehmetkarakus0 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()1)iyi bir yatırımcı asla al yada sat demez.
2)risk almamak için sepet yapmanın önemini öne çıkarır tek ürüne bağlanmaz.
3) Asla ve asla ben biliyorum demez...
4) konu kağıt değil. Tek bir kağıda olan yönlendiriş...
Mehmetkarakus0 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Sürekli takibimde. İnceliyorum. Sanırım son medyatik olaylar endişe sebebim. Tamamdır. Stoplu takibe devam.
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Yok be kardeşim iyi bir düzeltme hiç yapmadı. %70 iştirakçisi halka arz hazırlanıyor. Daha iyi mi olur . Senle alakalı değil. parça olsa düşünmem de meblağma göre yüklü taşıyorum.
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Gesan ile ilgili ilk defa kafam karıştı iyide kar oldu. Gerekirse stop olup 70 ler kırarsa girmek doğru bir hamle olurmu görüşünüz.
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Gesan 64 stop olurum baya da nakite çıkarım. iyi ekmeğini yedim derim)))
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Ne yapsak buraları bıraksak da @Kara_bey arkadaşa yardıma mı gitsek. ))
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Nasıl arzu edersen kardeşim. Elindeki kağıtlarına odaklanman daha iyi olur belkide. Bizler için kendini öteledin.
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Sağol kardeşim. Aslında bu grafiği bugün bakmıştım biraz yorgunum unutmuşum. Hakkını helal et.
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)