Üye adı:defnem_naz
Kayıt tarihi:17 Eylül 2019
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:8391
Üye puanı:1552
Takipçileri:308
Takip edilen:32
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Yazdım yazdım sildim hakkınızı helal etmeniz temennisi ile tüm dostlarıma sevgiler...
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için defnem_naz yorumu ()Tmm derim merak etme güle güle bende gidiyorum
murat69 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için defnem_naz yorumu ()O hiçbir şey alıp satamaz daha şif re síni değiştirdim :D
murat69 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için defnem_naz yorumu ()Yakup ara tatile çıkmıştır holding de sıkılmıştır o :)
murat69 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için defnem_naz yorumu ()Abin de var evet sanki bilmiyon :)) ama bir kar satışı yaptım
murat69 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için defnem_naz yorumu ()Aliyusuf seni arçelik ten erken çıkardım hisse pahalı hemde ilk acemiligin diye
Seretan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için defnem_naz yorumu ()İngiltereymis nazlı kaynak li demiyor da :) evet ahmetin maşallahı var
yusufum® için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için defnem_naz yorumu ()Marka mı parayı ikiye böl yarısı ile al uzatırsa hedefi canın sıkılmasın :)
murat69 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için defnem_naz yorumu ()Hayır ben onu çok önceden almıştım zararda bekliyordu hedefi daha yüksektir 6 yı geçebilir yakup ne dedi bilmiyorum ama ona da sorarsin
murat69 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için defnem_naz yorumu ()Hdfgs mi galiba böyle idi :D
yusufum® için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için defnem_naz yorumu ()Hedef ilk etap 1 ama sonra uzun vd de 1.50 sen 0.97 satis emiri gir. ama şu anda hareketi yok zaten yerin de sayıyor 0.80 den almaya çalış yada 81 den
Seretan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için defnem_naz yorumu ()Murat 4.74 den
murat69 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için defnem_naz yorumu ()Hemen bakıyorum unuttum 1 dk
murat69 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için defnem_naz yorumu ()Unuttun mu eskiden harf kalmamış bu nasıl isim demiştin :))
yusufum® için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için defnem_naz yorumu ()Selam ali yusuf iyi şükür sen nasıl oldun? Ayeni bekliyoruz. bir de marka aldık 0.80 den
Seretan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için defnem_naz yorumu ()Ciddi misin? hepsine selam o zaman
CataLLone için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için defnem_naz yorumu ()Anladım tmm
yusufum® için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için defnem_naz yorumu ()Yusuf şu saatten sonra endeks hafif geri de gelebilir belki emin değilim 106.78 şu anda ne dersin?
yusufum® için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için defnem_naz yorumu ()Tmm inşallah arada bir ters yapıyor
yusufum® için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için defnem_naz yorumu ()Hoca yok hep Yusuf abinin yüzünden dimi :D @yusufum® yusuf nerdesin?
CataLLone için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için defnem_naz yorumu ()Hafif bir destek sana
CataLLone için cevaplandı (yorumu göster)