Üye adı:Day3mak
Kayıt tarihi:2 Nisan 2020
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:349
Üye puanı:42
Takipçileri:27
Takip edilen:3
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Day3mak yorumu ()Vayy abiciğim 8,8 , dedim seveceksin yavaş yavaş : ), bugün sabah pozitif başlangıç yapmışsın, tozun kalmamış
BistMan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Day3mak yorumu ()abiciğm senin kagıdın eşleşmesi 2,71
BistMan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Day3mak yorumu ()Abiciğim sende herşeye hazır olun diyon farkettin mi?
BistMan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Day3mak yorumu ()Günaydın abiciğim
BistMan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Day3mak yorumu ()Haklı haksız olayı değil, fikir alış verişi fikiri var ama vermiyor galiba almıyorda , biraz gergin
Etzel34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Day3mak yorumu ()Abi sen bana niye böyle diyorsun ki , sonra pişman olursun . ben senden özür diliyorum
BistMan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Day3mak yorumu ()Seveceksin yavaş yavaş, alışacaksıni bu sitede ilk defa böyle uzun yazıyorum , sebebi ise ilk defa yazılan bir hisseyi aldım , peker , yani kendi aklımla değil
BistMan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Day3mak yorumu ()Size katılıyorum bisttin kendiside bir çok hisselerde şişirme gidiyor
Tatarramazan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Day3mak yorumu ()Gitmiyorum vazgeçtim, sendeki gerginlik : ) tozunu almak lazım , seveceksin azar azar
BistMan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Day3mak yorumu ()Onsa dikkat edin ! fena düşer ocakta
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Day3mak yorumu ()Tamam , gidiyorum bak . yarın sorma bana peker kaça kadar düşer diye , 3 ay sonra alırım 2 den . iyi akşamlar Kral
BistMan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Day3mak yorumu ()Bana bişey diyormusun , gideceğim de : )Mesela fade elinde tut 1 yıl sonra 10 tl olur gibi
BistMan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Day3mak yorumu ()Teşekkür mü etsem bilemiyorum , ? Ama Peker 5 tl olmaz : ) seneye bu zamana kadar , bak bunu herkese demem Kral , bu analizi yaptığıma dua et
BistMan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Day3mak yorumu ()Bu arada rumuzun güzelmiş , sanırım bu yüzden herkes senin yorumlarını önemsiyor , demekki boşuna değilmiş bistin adamı
BistMan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Day3mak yorumu ()Bir cevap ta bize verseydin , peker aldım seninle sayılır i bugün tatsız tuzsuz sattım . bir fade yorumu alsa idik . fanatik takipçin olurum
BistMan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Day3mak yorumu ()Aleyküm selam , hoşgeldiniz
BistMan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Day3mak yorumu ()Sadece düşüncem , ben diyroum ki 2022 yılına kadr Peker 5 tl olmaz
BistMan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Day3mak yorumu ()Yapma yaww . yarın Fade yi satayım peker alayım . TEŞEKKÜRLER
BistMan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Day3mak yorumu ()Yok ya o kadar yoktur : (( ben sattım bugün , mümkün değil @BistMan dimi
Serkan87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Day3mak yorumu ()Bi Fade ye bakmadınız ya ? Rica ediyorum
BistMan için cevaplandı (yorumu göster)