Üye adı:Dark_Knight
Kayıt tarihi:24 Kasım 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:7234
Üye puanı:1188
Takipçileri:344
Takip edilen:1
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:İstanbul
I am a day dreamer & a night thinker...
Gram Altın:67 Gram altını var
Puan:34,66 Nakit puanı var
T. Puan:404260,5675 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Dark_Knight yorumu ()aynen oyle düşünüyorum buralarda zaten hiç beklemezdi dümdüz çizgi mümkünmü 3- 4 gündür
hecktoor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Dark_Knight yorumu ()Koruturk kardeşim cevap pls : 3. 55 li tamamlayacak kulp sonrası hareket ön görün nasıl bugün için?
Korutürk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Dark_Knight yorumu ()Öff öff endeks kapattı yine 103 ü gördü :)geliyorrr
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Dark_Knight yorumu ()nasıl yakaladın yaw orayı çok iyi yakalamışşın ben 1/2 yi 53105 den sattım en iyisini yakaladım diye sevinirken
Maje için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Dark_Knight yorumu ()Bist in acilisi da onemli guclu duramaz ise ve endeks 103 bandina toparlarsa 3. 549 seviyelerini bugun dusunyorum 3. 55 de saglam satis yer ama cok geri cekilme olmayacak sahsi fikrim
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Dark_Knight yorumu ()Gunaydin senin de yuregine saglik kardesim bol kazanclar ! dolar dasin dunden degil mi?
ÇÖL__ASLANI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Dark_Knight yorumu ()3. 518 den heyecanla@Korutürk un kulbunu bekliyorum haydi hayirlisi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Dark_Knight yorumu ()Ustadim seni cok tebrik ederim tum gelen mesajlarin hepsine cevap veriyorsun
ÇÖL__ASLANI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Dark_Knight yorumu ()Tamam yazmissin 3. 5160 ok bende ortalama da 3. 52 tatil bitmeden cok artis beklemiyorum ama asagi biraz cekilme yaparsa tekrar alinabilir ayni gorustesin sanirim bu seviyeleri 3 haftaya arayabiliriz gibime geliyor
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Dark_Knight yorumu ()Bu şekilde giderse bir sure bankaların dolar al- sat işlemi ciroları baya bir düşer... günlük hareket aralığı zaten makas kadar oluyor ve günlük al- sat cılar hareketsiz kalıyor... makası biraz düşürmeli enpara yoksa bu şekilde günlük alsat düşerken parada kazanamazlar
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Dark_Knight yorumu ()Bir tane uzman var surekli sene sonu kapanis 3. 78 diyordu analizlerinde simdi 2 gundur sene sonu iddali kapanislari kesti:) bakalim ne diyecek sene sonu o rakam gelmezse ki simdiden o rakamlari telafuz etmemeye basladi bile:))
Alp2015 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Dark_Knight yorumu ()hahahahah :)) super fikir
ersi73 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Dark_Knight yorumu ()Veriler 16:30 da geliyor değil mi? Beklenti yorumlarınız nasıl?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Dark_Knight yorumu ()bu yüzden parçalı alım :)
littleyatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Dark_Knight yorumu ()Cidden ne olacak borsa bugün? :)))
Yavuz1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Dark_Knight yorumu ()3/5 ile 3. 52 ortalama bekliyoruz bakalım 3. 54 denemeleri gelecek mi?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Dark_Knight yorumu ()evet arafta kaldık bakalım Bist e nasıl tepki verecek bırakmıyor inatla da 5050 lere doğru süzülse ek olarakta aşağıdan alacağım:)
Maje için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Dark_Knight yorumu ()Yakin alistan ben de ayni seviyeyi bekliyorum:)
Maje için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Dark_Knight yorumu ()Buradan yakaladim ama en para uyuyor guncellemedi
dolaristbul için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Dark_Knight yorumu ():) dogru evet simdi gordum kardesim 22 saat once yaziyor
Yavuz1 için cevaplandı (yorumu göster)